środa, 26 czerwca 2013

Lalka Briar- Full in Roses

"Full in Roses" to taki mój dodatek bo głupio żeby nazwy postów się powtarzały :D . A więc Pink pokazywała wam już zdjęcie nóg i torebki naszej Dzikiej Różyczki (Briar z tłum. na pl). Zaś ja mam ochotę i przyjemność zaprezentować wam zdjęcie lalki  Córki Śpiącej Królewny w pełnej krasie.



Nie wiem jak wam ,ale mi lalka się podoba . Nie kupię jej bo jestem chłopakiem , ale przyjemnie patrzy się na jej twarz . Co wy o niej sądzicie ? Czy zamierzacie ją kupić gdy wejdzie do sprzedaży ?
Ps. lalki z EAH mają kosztować ok. 30-40$ (nie wiadomo czy to info. oficjalne

3 komentarze:

  1. Mi się osobiście lalka podoba, ponieważ jest bardzo podobna do swojej serialowej wersji. Figurki Raven i Apple wydają się grube i z wyjątkowo krótkimi szyjami, ale ta jest śliczna ;) czkam na lalkę Madeline :P;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepsza niż Raven xD Głowa Raven wygląda jak żywcem wyjęta głowa Czerwonej Królowej z Alicji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co z tego że jesteś chłopakiem? Ja też jestem i lubię zbierać lalki :P (oczywiście bardziej w celach kolekcjonerskich :D)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!