poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zapisy i tag.

Najpierw zacznijmy od tego pierwszego - Zapisów. Otóż od pewnego czasu informacja o rekrutacji hula sobie po stronie EAH. Dopiero teraz wziełam ją pod lupę, a sama informacja wprawiła mnie w lekkie zdziwienie. Zresztą sami popatrzcie:



"Zapisy już w lipcu tego roku! Spisz kod: DECORATE(być może dekoracja, udekorować itd.)
Moim zdaniem powinni się bardziej na ten temat rozpisać, a nie tylko informacja o zapisach, startujących w lipcu. Skąd mamy wiedzieć o co im chodzi? Zawsze powinna być jakaś wzmianka o czym ma być ta "rekrutacja"... NP: Zapisy na profesora, już w lipcu! Jakoś mało mówi mi ta koperta, która chyba znaczy o tym, iż będziemy musieli wysłać jakiegoś mejla na te zapisy, ale zobaczymy.
Teraz zajmijmy się takim jakby "bonusem" ode mnie. Pytania poprostu kopiujemy za pomocą ctrl c ctrl v lub kopiuj=wklej do komentarzy i udzielamy własnych odpowiedzi. ;) Zainspirowałam się trochę tagami na pingerze i dA. :p
1. Ulubiona postać z EAH?
Briar Beauty.

2. Ulubiona bajka z dzieciństwa typu: królewna śnieżka itp. ?
Kopciuszek!
3. Gdybyś miała możliwość, jaką historię księżniczek z opowieści(typu: królewna śnieżka itp) chciałabyś przeżyć w swoim życiu?
Hmmm... Niech będzie Królewna Śnieżka, choć szczerze trochę głupio byłoby zjeść zatrute jabłko...
4. Wolałabyś się kumplować z Apple czy z Raven?
Szczerze? I z tą i z tą. Chociaż jakoś wydaje mi się fajna Raven, a Apple jakaś taka sztuczna.
5. Jaką córkę/syna postaci z bajki planujesz wymyślić/wymyśliłaś?
Mam w planach córkę Calineczki i córkę Herkulesa(przyjaźniącą się z C.A Cupid)


Okej, to by było na tyle... 

7 komentarzy:

  1. JEST JUZ NOWY ODCINEK!! https://www.youtube.com/watch?v=65vaHz0HkI8

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Oczywiście że Apple White :)
    2. Śpiąca Królewna i Roszpunka
    3. Królewna Śnieżka miała najciekawszą historię :D
    4. Z obydwoma, lecz wciąż jestem Royalsem a nie Rebelsem (wymyśliłam takie nazwy ;D)
    5. Córkę Arielki (Małej Syrenki) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.madeline
    2.kopciuszek
    3.alicja z krainy czarów
    4.raven
    5.niewiem

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Madeline Hatter
    2.kopciuszek
    3.śpiąca królewna
    4.z obiema
    5.córki roszpunki (bliźniaczki) jedna to arystokratka (jasne włosy)
    a druga to rebeliantka (ciemne włosy)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Ashlynn Ella
    2. Roszpunka
    3. Śpiąca Królewna
    4. Raven
    5. Córka Hadesa - Jade Hade i córkę Midasa - Goldie Goldstag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldie Goldstag dla córki Midasa?! Powinno być Goldie albo Goldears albo Donkeyears albo Donkeygoldears (donkey= osioł, ears=uszy, gold=złoto). Król Midas miał przecież ośle uszy!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!