czwartek, 13 czerwca 2013

Zapowiedź Książki!

Jakiś kochany anonimek powiadomił nas, że niedługo pojawi się książka Ever After High! Będzie nazywać się "Ever After High: The Storybook of Legends". Została napisana przez Shannon Hale. Póki co przez co najmniej rok nie będzie na polskich pułkach ale jeżeli ktoś umie angielski i nie ma problemu z czytaniem to może kupić ją sobie przez internet ;).
 
Jeżeli chodzi o tematykę to będzie taka sama jak w odcinkach.
 
Okładka:
 
 
 
Na okładce widać napis "Cover To Be Revealed Summer 2013". Oznacza to, że okładka będzie ujawniona w te wakacje, natomiast książka wejdzie do sprzedaży dopiero 8 października:(.
 
Link do strony internetowej na której możecie ją kupić:
 
 
 
I jak? Zamierzacie ją kupić jak będzie w Polsce? Ja na pewno tak- kocham książki i Ever After High więc jest to dla mnie idealne połączenie:).
 
 
PS. Dzięki pewnemu anonimowi zmieniłam trochę treść i teraz jest w pełni poprawna;)

5 komentarzy:

  1. Okładka zostanie ujawniona w to lato! Premiera książki dopiero 8 października :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie hmmm...... ME GUSTA!!! xD

    Evil Raven

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Nie mogę się doczekać premiery w Polsce.






    Cerise Hood

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, niestety jestem już za stara na takie książki, i tak nie kupiłam sobie 4 cz. MH więc i tego pewnie też nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to dobrze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!