czwartek, 30 kwietnia 2015

Zdjęcia promocyjne lalek WtW


Pojawiły się zdjęcia promocyjne lalek WtW. Nie ma zdjęć jedynie Raven i jej zestawu.


Apple










Lizzie







Maddie








Kitty











O każdej z lalek już w paru postach się wypowiadałem, więc nie widzę sensu w pisaniu tego ponownie. Ogólnie lalki bardzo mi się podobają. Mają dużo detali i kolorów. Podobają mi się także ich ułożenia w pudełkach. Ogólnie moim zdaniem same plusy i mam nadzieję, że zobaczymy w tej serii także Bunny i Alistaira*.*.



Też macie nadzieje na kolejne postacie w tej serii? Któraś z postaci trafi na Wasze półki?

~Naoki Lulu

Źródło: Ever After High Dolls Facebook

16 komentarzy:

  1. Najbardziej to mi sie podoba Lizzie, a reszta też może być poza Apple, bo ona jest paskudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lizzie i jej pierścionek w kształcie jeża ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie seria zaczęła mi się podobać :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się Kitty. Ale reszta też jest w porządku. Też mam nadzieję że w tej serii będzie Alistair i Bunny

    OdpowiedzUsuń
  5. Cyba skuszę się kiedyś na Lizzie .Seria śliczna,tylko Kitty jakaś taka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę miała wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nadal nie mogę patrzeć na te lalki. Festiwal pstrokacizny i plastikowych dodatków. Jedynie Maddie jeszcze jakoś mi się nawet podoba, bo nie posiada aż tyle plastikowych dodatków w stroju jak Apple czy Kitty, a jej cylinder jest mega. Na dodatek, wątpię, że jej włosy będą takie bajeczne jak na zdjęciach promocyjnych, bo doskonale wiemy, jak to wygląda w rzeczywistości. Albo trafisz na jedno pudełko, gdzie włosy faktycznie są polokowane, albo kupujesz takie, gdzie lalka loków nie ma i jeśli masz chęci, czas i przybory to samemu ogarniesz włosy. Jak nie, to masz potem lalkę, która wygląda jak używana przez dziecko z zapędami do czesania włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jest w Krainie Czarów ?

      Usuń
    2. A to zależy, kto ma jakie wyobrażenia. Jeśli znajdę czas, to postaram się wrzucić jakieś szkice tego, jak ja to widzę, bo za dużo mówienia i opisywania to wymaga.

      Usuń
  8. nie wiem czy zauważyliście ale buty Kitty są podobne do tych co nam pokazywali odlew różnych butów
    np.czarne,różowe,granatowe.itp i były takie całe fioletowe w kształcie takich jagby chmurek.Sami sobie zobaczcie na starsze posty

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!