czwartek, 30 kwietnia 2015

Zdjęcia Sugar Coated i School Spirit


Tym razem do pokazania mam dla Was zdjęcia lalek SC i SS. Jest ich naprawdę dużo więc zaczynam:


Sugar Coated

Holly





Cedar



Maddie




Dodatki należą kolejno do Maddie, Cedar i Holly.


Ogólnie lalki mi się podobają. W poprzednich postach już wyrażałem o nich konkretną opinię więc nie będę się powtarzał. Uważam, że pudełka są baaardzo słodkie tak jak i ogólnie całą seria. Mimo iż rzygam tęczą to mi się podoba♥.

Ginger












Lalka Ginger bardzo mi się podoba. Jest słodka, do tego dobrze, że dali jej inną fryzurę. Jest ciekawiej. Cały zestaw również jest bardzo ładny. Ma dużo pułeczek, schoweczków i różnych innych dodatków ładnie zrobionych optycznie:).

School Spirit



Apple




Raven



O tych lalkch wypowiadałem się dosłownie z dwa, trzy dni temu. Zmieniło się jednak moje nastawienie i zaczynają mi się podobać*o*.



Też podobają Wam się zdjęcia promocyjne? Która lalka i z jakiej serii podoba Wam się najbardziej?

~Naoki Lulu

Źródło: Ever After High Dolls Facebook


10 komentarzy:

  1. Lalki z SS mi sie nie podobają i mam nadzieję, że z tej serii zobaczę jeszcze Briar i Ash. W mońcu Hopper i Hunter grają w Księgoballa. Co do SC to laleczki są przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  2. School Spirit zapowiada się moim zdaniem całkiem dobrze - mam nadzieję na jakieś zjednoczenie Royalsów i Rebelsów (ech, te polskie nazwy) i wspólne kibicowanie szkole w jakimś sportowym wydarzeniu! Z Sugar Coated podoba mi się jedynie Cedar i Ginger. Holly wygląda dla mnie jak Ashlynn, a makijaż moim zdaniem jest zbyt ciemny jak na tak pogodną serię.

    Oprócz tego : półeczki, Naoki. Półeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Holly i Cedar są przebajeczne :3 Co DO SS, na początku mi się nie podobało, ale powoli się przekonuje do Apple (Raven nie do końca mi się podoba..)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsza moim zdaniem jest Holly. A lalki z serii School sprit nie podobają mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda lalka Holly jest przepiękna <3 Ta z SC jest cudna i obawiam się, że się na nią skuszę ;)
    Nie mam jeszcze Ginger i teraz stoję przed dylematem - brać wersję basic, czy tę z playsetem... Nie wiem jeszcze. Chyba poczekać aż obie będą w sklepach i będę mogła porównać "na żywo" ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ja laleczki z Sugar Coated są po prostu słodkie (ale nie przyprawiają o mdłości), tak School Spirit są mocno przesadzone i nawet gdyby Mattel chciałby mi je dać za darmo, to bym nie przyjęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria SC według mnie wyszła pięknie, tylko Cedar nie przypadła mi do gustu :) A co do SS do Raven muszę się przekonać, i Apple w końcu doczekała się swojej krwisto-czerwonej szminki :D xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Holly jest super! Dla mnie najładniejszą z SC a potem Cedar-tez piękna. Z chęcią kupię je oby dwie
    ~Darcy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!