czwartek, 20 lutego 2014

Więcej zdjęć nowych lalek!

Ann pokazała Wam już zdjecia nowych lalek LD. Ja mam też całkiem nowe zdjecia:

Cedar w pudełku:




Jak możemy zobaczyć, ma ona wiele detali zarówno na ubraniu jak i na sobie. Jej ciało to istne drewno (XDD). Jej poza też jest bardzo ciekawa. Ma złotą bransoletkę z listkami i jelonkiem. Na dole opakowania widzimy obrazek przedstawiający córkę Pinokia, lecz nie jest to jej art, ma tam długi nos; bardzo mnie to zaciekawiło. Kolczyki, jak bransoletka, są złote i mają kształt słoi drzewa z listkiem. Ma niebieski pierścionek.

Więcej zdjeć lalek LD:
Maddie:


Jedno zdjęcie prezentuje buty córki Szalonego Kapelusznika, które mają na sobie wiele wspaniałych detali. Zaś drugie prezentuje jej kapelusz z identycznymi wzorami.

Ashlynn :
Na tej lalce się zawiodłem (może gdy zobaczę ją poza pudełkiem zmienię zdanie), ale na dzień dzisiejszy Mattel ma u mnie DUŻEGO MINUSA! Korona, bransoletka i naszyjnik powinny być złote, pomijając to, że brakuje jej paska... Jeszcze nie rozumiem po co jej peleryna której w serialu nie miała. A do tego brak rękawów.Ashlynn jest moją ulubienicą, jest lekko szalona, miła i dla Huntera poświęciła swoje szczęśliwe zakończenie.

Więcej zdjęć Cerise nie znalazłem, ale moim zdaniem wygląda kiczowato.

3 komentarze:

  1. Kupię sobie Cedar!!! Jest taka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie Ashlynn i Cerise ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie Ashlynn jest i napisałem że nowych Cerise nie ma

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!