sobota, 15 lutego 2014

Nowy odcinek!

 Więc zacznijmy od tego, iż znalazłam na profilu EAH na YT odcinek, którego przedtem nie widziałam. Nie jest on przetłumaczony na angielski, więc wiele nie zrozumiałam z jego fabuły. Jestem ciekawa w jakim fragmencie historii go wcisną w amerykańskiej wersji. Odcinek nosi tytuł "Zapatero a tus zapatos". Nie da się go dokładnie przetłumaczyć, więc obstawiam, że słowo "zapatero" jest zlepkiem dwóch słów (coś jak "hexcited").
Jako, że nie mówię po hiszpańsku (bo w tym języku chyba jest odcinek) wiele z fabuły nie zrozumiałam.

Opis odcinka:
"Apple White™ sale ganando cuando decide cambiar el cuento y matricularse en clase de Economía Bruja, solo por fastidiar a Raven Queen™."
Z wolnego tłumaczenia (dzięki ci, tłumaczu google) wynika, iż Apple zapisuje się na zajęcia do Baby Yagi, co tylko wkurza Raven (niestety, opis nie zdradza nam za wiele...).
Teraz odcinek (niestety w linku):
Jestem ciekawa angielskiej wersji. Do tego do grona uczniowskich pupilów dołączył królik Apple.
I co sądzicie o odcinku? Ktoś z was może mówi biegle po hiszpańsku? 
+
Chciałam wam złożyć "życzenia" z okazji wczorajszego, amerykańskiego, komercjalnego święta - Walentynek♥.
Na koniec tylko dodam, iż wróciłam, z weną do pisania i większym zapałem do pracy (do tego zaczęły mi się ferie, więc nie muszę się martwić nauką;)).

5 komentarzy:

  1. Tak, tak!!! Cupid do nas powróciła :D Odcinek już widziałem i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na facebooku napisali coś o pokazanych lalkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapato to but, a zapatos buty, ale co to jest zapatero?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obejrzę, zawsze czekam na polskie xD Niestety jest tylko jeden ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!