poniedziałek, 17 lutego 2014

Lalka Cedar i nowa seria - Thronecoming?

Na ToyFair2014 pojawiają się coraz to nowsze lalki, a nawet niezapowiadane serie!
Pierwszą nowinką jest zdjęcie lalki Cedar;
-
Widzimy tu wystawę lalek i wielką Madeline w tle. (≧∇≦) Obok niej widać jakąś sukienkę na manekinie i kolorowanki. Ogólnie bardzo ładnie t wygląda.
-
Tutaj mamy zbliżenie na lalkę Cedar. JAKA ONA CUDNA!  (≧∇≦) NO I W POLSKIM DUBBINGU MA GŁOS RAINBOW DASH!  (≧∇≦)
-
I uwaga, tatatataaaam! Oto nowa seria, najprawdopodobniej Thronecoming, na polski; "Tron nadchodzi". xD Od lewej; Cupid, Raven, Blondie i Apple.
-
-
Cupid; nie no, z tą grzywką nie wygląda jak Cupid. ;__; Ale muszę przyznać, że ma superanckie skrzydła. (≧∇≦) Ogólnie sukienka jakoś wygląda, ale powyższa lalka nie wygląda jak Cupid, no. ;_;
-
-
Raven; fakną ma sukienkę, ale się wydaje gruba w talii. (≧∇≦) Uwielbiam połączenie fioletu i czerni! Fryzura też niczego sobie.
-
-
Blondie; uwielbiam połączenie błękitu i żółci! (≧∇≦) Blondie wygląda tu jak jakaś księżniczka. Jest cudowna! Ale nieco nie pasuje mi tuy to futerko na ramionach.
-
-
Apple; ciekawa sukienka, ale te kosmyki na twarzy jakby ją postarzają. x'D
-
Ogółem lalki są śliczne! Mają bardzo ciekawe dodatki. Bardzo jestem ciekawa tej nowej serii. Mam jednak wrażenie, że lalki trochę staro wyglądają. x'D Niestety, ich pojawienie się najprawdopodobniej zmniejsza szanse na zobaczenie Lizzie i innych. :(

8 komentarzy:

  1. Tu macie filmiki z nimi!
    http://youtu.be/EHUvBjamaxw
    http://youtu.be/KzxsxJgReS4


    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Wam się nie wydaje, że to jest seria karnawałowa? Każda lalka ma w zestawie maskę i jeszcze ten bogaty makijaż. A sukienki nawet wyglądają jakby były na specjalną okazję. A co do Cedar-śliczna!!! Wcześniej nie pisałam kom., bo mama mi nie pozwalała :(
    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Lizzei pojawi się na pewno.Mqm tylko wątplieości co do holly i poppy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cedar jest śliczna ... z tej new serii podobają mi się 2 royalski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cedar to jedyna lalka EAH, która mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!