środa, 19 lutego 2014

Kolejne lalki z serii Legacy Day w pudełkach!

Bez przeciągania;
-
 Ashlynn. Piękne połączenie kolorów, no, i ta korona. Trochę tandetnie wyglądają te przydługie sznurki przy szyi na pelerynie, no, ale to da się obciąć. Jej księga ma równie morski kolor, jak sukienka. Moim zdaniem, naprawdę się postarali, czego cudowne efekty możemy oglądać powyżej.
-
 Cerise. Ogólnie mówiąc, nie podoba mi się. Za bardzo przypomina wersję podstawową. Peleryna ma chyba nawet identyczny wzór, a sukienka - sama kratka, a jak wiadomo, po Mattelu można spodziewać się czegoś więcej. Tak jak w basic'u, tutaj też na talii widzimy "skórzany" [w domyśle] pasek... I jeszcze ten kaptur; w odcinku wyglądał ślicznie, ale tutaj ten "puch" powiększa jej głowę dwukrotnie... Naszyjnik w serialu wyglądał zachwycająco... Ale wracając jeszcze do tego puchu; w serialu był biały! Moim zdaniem ma też trochę za mocny cień do powiek. Słowem; tragedia.
-
Madeline. Jej nie mam nic do zarzucenia! Jest absolutnie cudowna! 
-
Co sądzicie o nowych lalkach Legacy Day? Dopisaliście już którąś do listy życzeń? Jakie macie zdanie na temat lalki Cerise?

12 komentarzy:

  1. Mi się cerise podoba ogólnie ld to chyba naj lebsza kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  2. ;___________________________________; GDZIE LIZZIE????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wenezia zrobiła się głodna ;) ja też: GDZIE LIZZIE????????????????????

      Usuń
  3. Ash i Maddie wyszły super,ale Cerise to porażka! Wszystko co bym o niej powiedziała już napisałaś.
    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Cerise... próbuję się do niej przekonać, ale ;___________; nie... po prostu nie.
    biednasmutnazrozpaczona ;u;
    Dla rozweselenia powiem, że Mads wyszła świetnie ( ^-^ )

    OdpowiedzUsuń
  5. Cerise nie wygląda tu jak ona. Jak na nią spojrzałam pierwszy raz,to myślałam,że to nowa postać ubrana w ciuchy córki kapturka i z doszytym futerkiem. -___- Ale twarz ma akurat ładną.
    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy zrobią jakąś serię plażową. To byłoby ciekawe...Apple w królewskim kostiumie XD

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  7. ash ma troche za ciemną za ciemną skure.Na początku myślałam że to ceder.Ale Maddie jest świetna troche się bałam że wyjdzie kiczowata ale na śczęście się myliłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cerice cudna, Maddie też spoko, Ash to porażka - taka ma ocena tej serii, widzę że dość oryginalna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sądzę, że Ashlynn to porażka. W moich myślach wyglądała tak pięknie jak w odcinku. Co do tej Cerice i Madeline, ta pierwsza wygląda całkiem spoko, a ta druga brak słów tak pięknie.
      Monsterkowy Anonim

      Usuń
    2. W sumie tak paczam uważniej i Maddie jest więcej niż spoko, jest absolutnie cudowna :3

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!