czwartek, 13 lutego 2014

True Hearts Day 3 - przedpremierowo!


Jak powszechnie wiadomo, THD3 ma pojawić się 18 lutego. Jednak można obejrzeć kontynuację już dziś!
Nie pisałam o tym, bo uznałam to za niegodne uwagi. Niestety, niesłusznie. Na nickelodeonie były emitowane odcinki THD. Reklamę widzicie powyżej.
-
Ale, jak się potem okazało podczas grzebania na youtubie, puścili również 3 część! A jakiś dobry gostek ją nagrał. Fakt, jest słabej jakości, ale ważne, że jest!
Everbook; new status by Ashlynn Ella; I am rebel!
8 people like this, 854 comments.

8 komentarzy:

  1. Lizzie pod koniec xDD Świetny odcinek, Apple jest świetną przyjaciółką :3
    Fajnie by było gdyby był jakiś odcinek poświęcony Lizzie (chyba każdy zdążył już zabaczyć, że ją uwielbiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ,Lizzie ma chyba uwielbia podcinać Dextera ;)

      Usuń
  2. A tak podchodząc trochę pod komentarz Wenezii to jest nowy odcinek. Może już był, a ja go przeoczyłem, ale warto w razie czego wspomnieć.^^ Na grupie Ever After High na YT jest taki odcinek, który nie był emitowany po angielsku ._____. Nie pamiętam nazwy, ale była chyba po hiszpańsku -o-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co? który? kiedy? .o.

      Usuń
    2. 'Zapatero a tus Zapatos' ;) Dostępny tylko po Włosku i Hiszpańsku. Jest o nim u mnie na blogu xD

      Usuń
  3. Na Facebooku pojawiło się zdjęcie lalki Ceder

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zawsze nie mogę się doczekać twoich komentarzy dobijających Rayalsów x3

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!