wtorek, 11 lutego 2014

Nowe znaki towarowe!

Bez zbędnego wstępu;
-
LILY-BO PEEP
dane; lalki, ubranka dla lalek i akcesoria
numer serii; 86185979
data ukazania się; luty 6, 2014

BUNNY WHITE
dane; lalki, ubranka dla lalek i akcesoria
numer; 86185974
data ukazania się; luty 6, 2014
-
Co do pierwszego nie ma wątpliwości. Chodzi o słynną pastereczkę, która, jak to się właśnie okazało, nosi imię Lily.
-
A Bunny? Bunny. Króliczek. Wedle mego mniemania będzie to córka Królika z Alicji w Krainie Czarów. Rozumiem, Bunny White bo biały królik, ale potem hyc! okazuje się, że "przypadkowo" ma takie samo nazwisko, jak Apple.

8 komentarzy:

  1. No nie no! Córka białego królika to moja OC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją była córka Odetty! Mamy na nich razem focha?

      Hahahaha!!! Chciałabym zobaczyć minę Apple, gdyby dowiedziała się, że jej ojciec to królik! I to na dodatek z innej bajki!

      Usuń
    2. Albo ogarnijcie, moja znajoma z deviantART'a pierwsza zrobiła dziecko Robin Hooda. XD

      Usuń
    3. Syn białego któlika tez jest , jest OC mojego kumpla z dA
      Jabłko z telefonu

      Usuń
  2. Córka białego królika z ALICJI W KRANIE CZARÓW!!! Wow wow wow wow wow wow wow wow wow WOW! Earl Grey lubi ;) Już nie mogę się doczekać debiutu w odcinkach! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie już jakoś takie same nazwiska nie dziwią. Szczególnie gdy to już drugi przypadek: Cerise HOOD I Sparrow HOOD :( A jak już coś to da się używać tylko imion ^^ A na pastereczkę już od dawna czekałem *-* To imię i nazwisko lepiej brzmi niż Mary Bo ^...^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!