wtorek, 29 października 2013

Zdjęcia Getting Fairest w lepszej jakości

Znalazłam kolejne zdjęcia Getting Fairest.
Wiem, że niektóre już widzieliśmy - ale te są większe, lub po prostu lepszej jakości.
-
-
Lalka ma piękne ubranko, akcesoria i fryzurę. Dodatki na półce to między innymi lusterko. Daję jej 5/5.
-
-
-
Moim zdaniem Apple jest okropna. Twarz odstrasza na kilometr, pidżamka zbyt prosta, buciki kolorem nie pasują do niczego. Dodatki na półeczce to korony. Daję jej 2/5.
-
-
-
Zawsze niezbyt przepadałam za Briar, ale ta wersja po prostu chwyciła mnie za serce! Ubranka cudne, fryzura niesamowita, a dodatki na półce to okulary. Jedyne, co bym poprawiła, to buty - lepiej by się prezentowały w nieco ciemniejszym odcieniu. Daję jej 4,5/5.
-
-
-

15 komentarzy:

  1. Mi właśnie Apple z tej seri z twarzy się podooba naj , w LD miała okropną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie na odwrót :D
      O gustach się nie dyskutuje. :]

      Usuń
    2. A czemu nie ?! LoL

      Usuń
    3. Dlatego, że każdy ma odmienne zdanie i może niepotrzebnie dojść do kłótni, jeśli ktoś będzie chciał je narzucać innym.

      Usuń
  2. Raven jest w tej serii cudowna - jak wszędzie - i napiszę to po raz 292472648918 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Raven najładniejsza! Ale Bloondie tez mi się podoba jako postać. A teraz chciałabym ładnie podziękować redaktorkom i redaktorowi bloga. Dzięki wam coraz bardziej przekonuję się do EAH.

      Usuń
    2. To my się cieszymy, że swoją pasją zarażamy innych ludzi! ^^

      Usuń
  3. Jest już kretyńska zapowiedź ubieranki Mary Bo-Peep na fb

    Dyla

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę coś napisać szczerze ? Nie widzę kompletnego sensu w tych lalkach ! Są dziwne i takie podrupkopodobne... Po prostu kilometr od tych Ever After High ! :( Porażka :(! Przykro mi ale gościu piszący bloga to BEZGUŚCIE :( czego ty chcesz od butów ? A od Apple ,która mimo że jest żałosna to i tak jest najmniej żałosna...Nie wiem po co te lalki do szczęścia światu ? Trudno,pomyłki się zdarzają ;) A i przepraszam jeżeli kogoś urażę; blog do kitu !!! Skasuj go bo cie zahejtują :( taka prawda...ever after high jest małooo popularne, prędzej czy później skończysz z tym. Lepiej szybciej,wież mi...Załóż bloga o popularnych i interesujących lalkach a wtedy 1000 odwiedzin w jeden dzień ! Pisz tam nowinki np. o lalkach Monster High ( są na topie,poczytaj sobie.) albo o Pullip ( to dopiero szał! Wiesz jaki będziesz miał licznik odwiedzin ?!) mam nadzieję źe posłuchasz mej rady ! Pozdrawiam !
    PS.Na serio blog do kitu :( nudnie piszesz :( natchnęłam się tu oglądając fotki lalek MH vs. Pullip :P zrób tak jak ci mówię a będzie lepiej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do własnego zdania;). Nikt ci nie kazał wchodzić na tego bloga, więc jeżeli Ever After High tak "kłuje cię w oczy" to po prostu zapomnij o tej stronce. Każdy lubi co innego:). A co do tego bym założyłam bloga o tym co popularne to wiedz, że bloga piszę również dla siebie, a nie wszyscy muszą lubić to co inni. Możesz być spokojna o nasz blog:).
      PS. Jeżeli wydajesz opinię o blogu nie pisz anonimowo. Pokazuje to tylko, że jesteś tchórzem.

      Usuń
    2. Może EAH nie jest "popularne" tak jak jest Monster High... ale czy MH było popularne na początku? No właśnie!. Ever After High dopiero się rozkręca i ma czas. Co do lalek... hmm każdy ma swój gust. Tobie się nie podobają, ale dla innych mogą być fajne.
      PS Jak coś to PS pisze się bez kropki...

      Usuń
    3. Posłuchaj mnie; myślę, że tutaj moja odpowiedź będzie najszczególniejsza, a nie innych autorek, gdyż to ja jestem owym ''bezguściem''. Na początku uświadomię Ci, po co piszemy ten blog; piszemy go dla przyjemności, dla zabicia nudy, dla innych osób i przede wszystkim dla siebie. Lubimy Ever After High, a Ty być może nie. Wcale nie zależy nam na wyświetleniach; czy one upiększą bowiem ten świat? Poznałyśmy dzięki temu blogowi sporo wspaniałych ludzi - i po to właśnie go piszemy. Możecie nas hejtować do woli, nas to nie rusza. Wiem, co to MH i Pullip. A jeśli nudnie piszę, to przecie nikt nie karze Ci tu wchodzić. Każdy ma inne upodobania, inne zdanie. Nie musi być lepiej, nam wystarczy to, co jest. Nie chodzi nam o to, by zasłynąć. Ale wiadomo, każdy ma inne pojęcie szczęścia.

      I jeszcze jedna sprawa. Zanim znów napiszesz u nas komentarz, odhacz anonima, naucz się interpunkcji i zainwestuj w słownik ortograficzny.

      Usuń
    4. Ja tam jestem wdzięczna autorom bloga. To dzięki nim w miarę przekonałam się do EAH choć twarze lalek nie za bardzo mi się podobają. A ty anonimie zamknij japę, bo jeśli ty zaczniesz hejtować ten blog to będziesz sam. Bardzo dużo osób stanie za nim murem i cię zmiazdzy. Jeśli będzie wojna to chętnie obrzucę cię pomidorami i rzucę na ciebie parę klątw własnego autorstwa (lubię wymyślać klątwy).

      Usuń
    5. Dzięki Rozali. Bardzo nam miło:)<3.

      Usuń
  5. Podróbkopodne :(
    P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!