niedziela, 27 października 2013

45-minutowy odcinek specjalny!

 Kiedyś pisałam, że planowany jest specjalny 45- minutowy odcinek. Teraz dzięki Apple White dowiedziałam się, że został on już wyemitowany we Francji! Oto screeny z odcinka:
Na podstawie zdjęć można wywnioskować, że jednym z głównych wątków będzie Legacy Day. Możemy się przyjrzeć dokładnie paru nowym postaciom w tej serii, niestety, tylko od pasa w górę.




Arystokraci wydają się być szczęśliwi, a Rebelianci jacyś przybici. Oto powód:







Niestety, to nie koniec:





  
Ze zdjęć nie mogę wywnioskować, dlaczego Apple się tak zachowała, ale jest mi bardzo szkoda Raven. Wszyscy się obrócili przeciwko niej:(. Te obrazki jeszcze bardziej mnie zaciekawiły. Mam nadzieję, że niedługo będziemy mogli obejrzeć ten odcinek.

Jestem bardzo ciekawa fabuły:).

Na koniec trzy screeny z Rebelsami:




Co o tym myślicie?

14 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! O rany! A na prawdę nie ma jeszcze po angielsku? To ciut dziwne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, Raven aresztowana przez policję i łażąca po ulicy z wózkiem zakupowym. XDDD TAKIE NOWOCZESNE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie zaakceptowała takiego przeznaczenia bo jest okropnie straszne
    a tak z innej strony to Apple nie powinna wywierać wpływ na Raven aby spełniła
    swoje przeznaczenie by ona została królową a ona by musiała trafić do więzienia
    i skończyć okropnie a Apple ŻYŁA DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. OMG. Strasznie szkoda mi Raven. Już nie lubię Apple! OMG.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masakra jaka z Apple egoistka czy tylko ona może zasługiwać na szczęśliwe zakończenie zero empatii !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A może apple wiedziała tylko że raven ją truje i tyle?
    Royal

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie happy end, więc się nie martwię za bardzo.

      Usuń
  8. Ciekawe jak wygląda ksiega Maddie?

    OdpowiedzUsuń
  9. JESTEM ROYAL I NIE POZWOLĘ BY TAK MUWIONO O APPLE WHITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!