sobota, 5 października 2013

Ubieranka Cedar Wood już na starsue.net!

Pojawiła się niedawno zapowiadana ubieranka Cedar Wood na starsue.net!
Muszę przyznać, iż zdziwiła mnie szybkość dodania gry, gdyż zapowiedź pojawiła się zaledwie 3 dni temu...
-
-
Zapowiedź;
-
Tak ją ubrało starsue.net;
-
Poza; Cedar sobie stoi. Niby nic nadzwyczajnego, ale wygląda dobrze. Skopiowane z odcinka.
Twarz; nos... Coś mi tu nie gra. Cedar przypomina rybę.
Włosy; nie postarali się... Włosy Kitty, Blondie, choć nie mam pewności... 
Bluzki; nawet ładne. Znajdziemy nawet bluzeczką Pinokia.
Spodnie; dość słabo w porównaniu do bluzek.
Sukienki; śliczne. Cud, miód i orzeszki.
Buty; nawet, nawet.
Skarpety/rajstopy; moja ocena bardzo pozytywna.
Dodatki; czapeczka Pinokia. Super!
Odcienie skóry; te, co zawsze.
Muzyka; fajnie się jej słucha, ale czy pasuje do córki Pinokia?...
Tło; po prostu się nie wypowiem w tej kategorii. Tragedia.
-
To jest jedynie moja indywidualna ocena. Każdy może mieć własne zdanie.
-
Moja ocena tej ubieranki;
bardzo mocne 4
-
Dlaczego? Zdecydowanie zbyt dużo odniesień do Pinokia, i ten nos... 
-
Tak ja ubrałam córkę Pinokia;
Pinokio w czerni
-
Myślę jednak, że jasno się wyraziłam. 
Pozdrowionka!
-

11 komentarzy:

  1. Następny odcinek będzie prawdopodobnie jutro *-* http://monster-lili.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, a wiesz, że odcinki EAH ukazują się właśnie we wtorki? XD

      Usuń
    2. To znaczy... Tak kiedyś było, ale nie wiem, czy dalej to utrzymują ;)

      Usuń
  2. Podobne są te imiona... Cedar, Cerise...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widze podobieństwa.No może 2 pierwsze litery..

      Usuń
    2. Czyta się Sidar i Karis więc raczej da się odróżnić ;>

      Usuń
    3. Ok, zgadzam się, Sidar, ale Cerise czyta się Seris. Tak nawet w odcinkach było.

      Usuń
    4. Ale nazwiska różnią się tylko jedną literą: Cerise Hood, Cedar Wood.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!