czwartek, 3 października 2013

Kopiowanie

 
Miałam nadzieję, że takiego postu pisać nie będę musiała ale cóż.
 
Chodzi dokładnie o bloga http://everafterhigh-magicznepostacie.blogspot.com/ . Wziął sobie nasze bazy bez pozwolenia! Choć w sumie nie chodzi o samo pozwolenie ale o napisanie, że są od nas.
 
Proszę podpisujcie, że są od nas!
 
 Zrobiłam blokadę kopiowania więc jeżeli chcecie bazy musicie zgłosić się pisząc do nasz maila. Najlepiej na blogowy adres. Jest w zakładce ale jeszcze raz przypomnę
 
 
Z góry dziękuje.
 
 

12 komentarzy:

  1. To one!To one kopiowały kiedyś z MMH!

    OdpowiedzUsuń
  2. One kopiowały od MMH i mojego bloga, a jak się im to mówiło, to pisały, że dziewczyny, od których niby nie kopiowaly to idiotki, a ich blogi są beznadziejne -.- Radzę ci założyć blokadę kopiowania, bo raczej nie bedzie im się chciało przepisywać postów, skoro same nie umieją ich pisać :3 Jedyne pocieszenie, jakie mogę ci teraz załatwić, to to, że one kopiują tylko od dobrych, znany ch blogów, ale o tym, że twój blog jest dobry i dość znanych raczej już wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, źle napisałam. To na górze jest na wypadek kopiowania postów, a niestety kopiowania fotek to nie powstrzyma :(

      Usuń
    2. Zrobiłam jakąś blokadę ale sama nie wiem czy działa.

      Bardzo dziękuje za pocieszenie:). Kiedy czytałam jak wy lub MMH pisało o kopiarach nie wiedziałam co na prawdę czujecie. Teraz wiem, że jest to straszne:/.

      Usuń
  3. tamten dlog fuj ten cool

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje że obudziłyście się na moją reakcję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz, co jest w tym wszystkim najgorsze? Że nie zobaczę swojego komentarza pod postem, póki one nie zezwolą. Ale przynajmniej zobaczą mój gniew...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, co napisała pod postem?!
    Takie PS: Nic nie wskóracie tym, że nas hejtujecie. Pewnie zaskoczone, że skopiowałam zdjęcia?
    Trzeba być naprawdę niedorozwojem, żeby nie wiedzieć, że każdą blokadę da się obejść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem widziałam. Mam nowy plan który zadziała na 100%. Póki co jeżeli nie masz nic do roboty możesz ich po hejtować. Tak dla zabicia czasu;).

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!