wtorek, 15 października 2013

Ubieranka Lizzie Hearts już na starsue.net!

Pojawiła się już ubieranka Lizzie Hearts!
-
-
Zapowiadana była tak;
-
A tak ubrało ją starsue.net;
-
I, oczywiście, nadszedł czas na moją recenzję;
Poza; bardzo mi się podoba. Lizzie wygląda świetnie.
Twarz; świetnie im wyszła.
Włosy; nie mam żadnych uwag. Nowość. Bardzo mi się podobają!
Bluzki; śliczne.
Spodnie... em, spódnice, w tym wypadku; bardzo ładne.
Sukienki; cudne! Moją faworytką jest krój trzeci od góry.
Buty; dopracowane.
Skarpetki/rajstopy; ujdą.
Dodatki; genialne.
Odcienie skóry; te, co zawsze.
Muzyka; wpada w ucho. Jeśli się komuś nie podoba, ma przechlapane. Mam przechlapane.
Tło; oryginalne. W sensie, że stworzone przez Mattela.
-
Moja ocena; 5!
Bardzo dobrze wypadła ta minigra w moich oczach.
-
To jest moja indywidualna ocena. Każdy może mieć odmienne zdanie.
-
-

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!