piątek, 4 października 2013

Pamiętnik EAH

Pojawiło się więcej zdjęć pamiętnika Ever After High!
-
Moim zdaniem jest strzałem w dziesiątkę. Widząc jedynie zdjęcie promocyjne, myślałam; "A tam, mam taki z Monster High, tylko długopisik inny i okładka.". Jednak jak już mówiłam, jestem zachwycona!
-
W zestawie znajdziemy zarówno notes Arystokratów jak i Buntowników, krótkie historyjki, bajeczne pióro i wiele, wiele więcej! 
-
Opis pamiętnika;
"Ten urzekający, elektroniczny pamiętnik pozwoli ludziom odkryć zarówno ich Arystokratyczną, jak i Buntowniczą stronę. Oba hasła aktywowane są głosem, więc zachowują wszystkie tajne myśli bezpieczne na wieki! Pamiętnik posiada dwie komory, dwa notesy, długopis, karty historii, które posiadają ekskluzywną historię Ever After High! Kafejki, plotki i wiele, wiele więcej!" 
-
Tłumaczenie w 100% jasne nie jest, ale co nieco da się wyczytać.
-
Czas na zdjątka! Wszystkie duże, powiększajcie;
-
Promocyjne zdjęcie, które tak mnie zmyliło...
-
A to jest po prostu niesamowite! Ukazuje chaotycznie całą zawartość pamiętnika.
-
Po zamknięciu...
-
A to co za książeczka? "Klasowi Arystokraci"?
-
BUNTOWNICZE KARTECZKII~
-
...czyli co oferuje Village of Book End
-
I znów coś o powyższej dzielnicy
-
Podoba Wam się pamiętnik? Zamierzacie kupić? W którym notesie częściej byście pisali? 
"Are you a Royal or a Rebel?"
Miłego popołudnia!
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!