sobota, 4 października 2014

Nowe lalki, zestawy, playsety - c. d.

W poprzednim poście Jabłek pokazywał Wam niewyraźne zdjęcia 
nowych zestawów i lalek, natomiast ja dziś przynoszę ich o wiele więcej!
Na tym zdjęciu możemy lepiej zobaczyć lalki z nowej serii Throught the Wood. Jestem ciekawa, o co w niej może chodzić. Wszystkie postaci mają jakieś lampy... Przejdźmy jednak do Ashlynn - nieco nuży mnie już to, jak komponują jej ubrania. Zawsze morskozielona sukienka, różowa peleryna i złote dodatki. Ludzie, ileż to można? O ile jeszcze sukienka i buty (czy to nie jest ta forma?) nie są takie złe, to płaszczyk wygląda okropnie. Poppy jest naprawdę bajeczna. Dobrym pomysłem było wydłużenie jej fioletowej grzywki. Narzutka wygląda rewelacyjnie, sukienka też nie jest jakaś zła. Beret był fajnym pomysłem, ale nie pasuje kolorystycznie do całości. Lepiej wyglądałby ciemniejszy róż, tak jak ten na tym czymś, co trzyma w dłoni. Rajstopy są naprawdę super, a buty... cóż, wygląda na to, że wszystkie występujące w tej serii są jednokolorowe. Mam nadzieję, że to nie jest wersja ostateczna, bo wszystkim przydałyby się jakieś ozdobniki. Blondie jest taka... średnia. Płaszczyk wygląda naprawdę fajnie, sukienka jest świetna, ale te skarpety... W dodatku jej grzywka dziwnie tu wyszła. Cupid nie wiedzieć czemu przypomina mi nieco Rochelle z Monster High (seria Scaris: City of Frights). Jej stój ma jakiś taki paryski akcent, a jak wiadomo, gargulica właśnie stamtąd pochodzi. Beret, ułożenie grzywki, podobnie jak u Rochelle, skrzydła... Właśnie zdałam sobie sprawę, że obie panienki są do siebie podobne jeszcze pod względem romantyczności. Wracając zaś do stroju; wszystko fajnie, tylko czemu te buty są złote? Nie pasują do całokształtu. Wszystkie dziewczyny mają nowe formy butów. Wielki plus.
Teraz opiszę lalki z serii Mirror Beach. Pierwsza reakcja; Mattelu, czemu ty nam to robisz?! Przemalowane buty i okulary, serio?! Przejdę jednak do konkretów. Apple ma całkiem fajny strój, jednak nie przypadła mi do gustu czarna koronka, która owija się wokół jej szyi. Jej okulary są przemalowanymi Briar z serii basic, buty z kolei są przemalowane od tych, które Ashlynn założyła na Dzień Dziedzictwa. Okej, buty są złote, naszyjnik też, ale to za mało. Przydałyby się jeszcze jakieś złote bransoletki. Ashlynn ma przepiękne włosy! ...i na tym moje pochwały się kończą. Okulary to przemalowane te, które dołączyli do Briar GF. Sukienka jest taka sobie, a buty przemalowali od Briar basic. Maddie, gdzie ty masz szyję?! Serio, coś takiego odpycha na kilometr. Dno, dno i jeden metr mułu. Na tym nie koniec - okulary przemalowano od Briar GF, buty są od Cedar basic. A sukienka... szkoda słów. Nijaka, nijaka, no! I jeszcze to coś (nie wiem, jak to fachowo nazwać xc) na szyi. Czemu złote?! To nie pasuje, nie, nie, nie, nie, nie, masakra, Mattel poszedł na łatwiznę.
Przechodzimy do playsetów. Wygląda na to, że żaden z nich nie posiada lalek. Pierwsze dwa zestawy to pudełka na biżuterię, jedno ewidentnie inspirowane stylem Raven, drugie Apple. Po o tworzeniu ukażą nam się szufladki na akcesoria do lalek, natomiast u góry znajduje się kolejna skrytka z lusterkiem. Do każdego zestawy dołączona bransoletka. Całkiem fajny pomysł, jednakże zestawy pewnie będą bardzo drogie. A przecież akcesoria naszej lalki można przechowywać w najzwyklejszym pudełku i nie tracąc przy tym ani grosza. Drugim playsetem (bardziej playsetowatym) są zestawy mebli z BookEnd Botique. Widzicie tu dwa osobne zestawy. Pierwszy z nich to wyposażenie kafejki (spin-off Monster Haja pełną gębą...), którą mogliście zobaczyć w odcinkach takich jak "Pierwsza bajkorandka Lizzie Hearts", czy "Dzień Zakochanych Serc". W zestawie znajduje się stolik, krzesło, tablica z menu, gablotka, na której możecie zrobić wystawę produktów, a także stolik wyglądający jak otwarta książka, na której znajduje się ekspres do kawy + akcesoria. Bardzo fajny pomysł. Ostatnim z playsetów jest wyposażenie Szklanego Pantofelka, który był tłem w takich odcinkach jak "Dzień Zakochanych Serc" czy "Ładne buty". W zestawie znajdują się; duży regał na obuwie, lustro, niski stoliczek, pufa i akcesoria, czyli głównie buty. Szkoda, że z tym ostatnim się nie postarali. Po takim zestawie można oczekiwać nowych form, podczas gdy dostajemy przemalowane buty Duchess, Poppy, a trzech pozostałych par nie umiem rozpoznać. Szkoda, że tak się nie postarali.

10 komentarzy:

  1. http://33.media.tumblr.com/99b17e150135c6f17b7850d8656a9348/tumblr_ncxhkx5VYM1ra8gmho2_1280.jpg jeszcze tego wam brakuje z lepszych zdjęć. Maddie na pewno ma szyję, tylko pewnie jakiś photoshopowy idiota zepsuł(tu miały paść inne słowa, ale pomyślałam, że na blog trafiają też młodsze osoby D:) nieudolnie usiłując wyrównać je do jednej wysokości. Nie rozumiem tylko jak to mogło przejść niezauważone.
    I nadal żadna mi się nie podoba, liczę tylko, że będą tanie, a w promocji opłacalne na kupno na ooak, bo inaczej to mogłyby dla mnie w ogóle nie istnieć :P
    Hope Fairy ~♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kiedy będą w polsce .

    OdpowiedzUsuń
  3. Maddie,biedna Maddie.Poppy jest boska nic dodać nic ująć!Te legginsy (czy co to tam jest) są boskie!Maddie obcięli szyję :/ .Moja kochane bohaterki (Maddie i Kitty ,i Lizzie , i Duchess) Nie mają porządnych lalek (Maddie ma i Lizzie też :p).No cóż Mattel proszę pospiesz się z Kitty i Duchess , proszę.
    Mint

    OdpowiedzUsuń
  4. To złote też przemalowali z Maddie LD I jeszcze naszyjnik Apple basic. -,- To się nazywa recykling pełną gębą. W sumie chyba z 8/9 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I weź tu żyj (T^T)
      Mint

      Usuń
    2. Mylisz sie Apple ma naszyjnik Maddie basic.

      Usuń
  5. Te lalki z serii beach ... Och wyglądają jak jakieś badziewne podróby z chinola. Oprocz wlosów Ashlynn nie podoba mi się nic. A z tej serii wyprawa w knieje podobaja mi się ashlynn cupid a POPPY JEST WSPANIAŁA!!!!
    blondi jest taka nijaka... :v taa zgadzam sie z Hoddie ,,recykling pełną gęłbą,, MATELLU DLACZEGO?! DLACZEGO NAM TO ROBISZ!!!????®
    Maddiematorka v

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Throught the Woods najładniejsza jest chyba Cupid. Najgorsza Blondie. W Mirror Beach zdecydowanie najlepsza Apple. Razem z Lizzie z zestawu są najładniejsze ze wszystkich nowych. Ash i Maddie to dno, zgadzam się. Mebelki są ładne, ale one nie podlegają specjalnej oceny.
    Ogólnie uważam, że nowe lalki utrzymują masakrycznie niski poziom. W przeliczaniu na punkty (Tak bardzo uwielbiam je dawać xD) będzie to jakieś 1/10. Jestem wściekły na to, że lalki są tak beznadziejne ._. Uważam, że Mattel powinien wgl zrezygnować z produkcji jakichkolwiek serii. Niech zostanie przy odcinkach, książkach i basicach, a może będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mysle ze najpierw powinni zrobic same wersje podstawowe a potem jakies serie.Serie bylyby bogatsze i nie musieli by na poczatku wymaslac serie tylko postacie,ale zeby potem jakies nowe postacie dodali jak juz beda pracowac nad seriami.


      Snowy Winter ( daughter of the Winter )

      Usuń
  7. Zgadzam się.Też uważam ,że powinni zrobić wszystkie z serii Basic ,a później te z innych odcinków ,np. Hat Tastic Party. Wtedy mogła by być Kitty ( moja ulubiona ),albo Lizzie.Apropo tej serii szkoda ,że nie ma Raven.Wracając do nowych kolekcji z tej pierwszej podobają mi się Ash i Blondie.Chciarz u Ashlyn nudne się staje połączenie niebieski i róż.Blondie jest doskonała!!Podoba mi się też Poppy.Cupid jest koszmarna!Zdrugiej podoba mi się Maddie ( szkoda ,że nie ma szyi ;-p ). Znowu Ash ma połączenie niebieski i róż.Apple jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!