czwartek, 25 grudnia 2014

Wszystkiego przebajecznego!

W imieniu całej ekipy bloga chciałabym życzyć Wam wszystkiego przebajecznego z okazji świąt Bożego Narodzenia. Nawet jeśli nie obchodzicie tych świąt, to i tak życzę Wam: czarewelacyjnego sylwestra, zaczarowanej zabawy i sukcesów w Nowym Roku. Wielu upragnionych prezentów pod choinką i przyjemnie spędzonego czasu w rodzinnym gronie. I oczywiście tego, aby jak najwięcej działo się w światku Ewer After Haja!:)

Pozwolę sobie wrzucić grafikę przygotowaną przez Hooddie specjalnie na tę okazję.
Tobie szczególnie życzymy powrotu do zdrowia!

Jeszcze raz życzę wszystkim eah'owiczom wszystkiego przebajecznego!
Obrazek co prawda nie jest podpisany, ale i tak proszę o jego niekopiowanie.

9 komentarzy:

  1. I nawzajem ^-^
    Życzę wszystkiego najlepszego w imieniu eah-cerberka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dziękuję. ^^. Moje marzenia się spełniły! Od 24.12.2014 roku jestem szczęśliwą pośadaczką Maddie. A moja siostra Apple. Bardzo jestem szczesliwa bo to bylo moje marzenie. ;D i ono się spelnilo. Jednak cos jest w tym magicznym czasie. :)
    Hari.chocolate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff, święta to nie tylko prezenty. -.- Ja też dostalam duzo fqjnych rzeczy, jak lalke Cerise, ksiazki, kase, ciuchy i mase rzeczy, ale dla mnie liczyl sie czas spedzony z rodzina pusta dziewczynko :)

      Usuń
    2. A magia swiat polega na cieszeniu sie z dawania innym podarunkow i wspolnego czasu z rodzina, bo niektorych dzieci rodzice sa bardzo daleko stad, albo nie bywaja w domach wcale na codzien, lub duzo pracuja etc. Wlasnie na tym polega magia swiat. Szkoda, ze te glupie media wychowaly tak w klamstwie te dzieci, ze teraz dla nich swieta to dostawanie prezentow... Sorry za brak polskich znakow, ale pisze na telefonie.

      Usuń
  3. Wzajemnie :) i wszystkiego przebaśniowego ! Na stonie eah jest już nowe zadanie (Zajęcia z wizji modowych), w którym można wygrać T-shirt własnej roboty (można przesłać im własny rysunek jak ktoś nie chce korzystać z obrazków ze stronki). Zadanie super, ale ja wole poczekac na finalowe
    ~Netta~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem u babci, do domu wracam w poniedziałek. Zauważyłam, że na Bajeczną Szkołę mogę się logować tylko z mojego komputera, na którym się rejestrowałam, a który cierpi teraz na samotność gdzieś daleko w Szczecinie, dlatego też nie mogę o tym napisać.

      Możesz mi powiedzieć, do kiedy jest to zadanie? Dotychczas brałam udział tylko w pierwszym. W drugim nie - przesłanie swojego zdjęcia w moim wypadku odpada, a w trzecim i czwartym miałam wziąć, ale jakoś tak mi termin umknął.

      Poza tym wydaje mi się, że nie będzie 'finałowego' zadania. Czemu tak sądzisz?

      Usuń
    2. To zadanie z T-shirtami jest do 5 stycznia, a potem następne - finałowe tzn. ostatnie, w którym można wygrać Cerise Wolf :) , dlatego czekam, bo mam w planach fajne sesje z nią (brałam udzial w 2 konkursach z nią, ale sie nie udalo - te konkursy z nicka i EAH Dolls). Życzę szcześliwego nowego roku :)
      ~Netta~

      Usuń
  4. Nawzajem kochani . Mam jeszcze rade dla tych którzy mają problem zarabianiem pieniędzy na eah . Wystarczy tylko wchodzic i wychodzic a 150 amuletów macie za 1 wejście . Tak dorobiłam się 20.000 BD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!