poniedziałek, 16 grudnia 2013

Znaki towarowe!

Mattel ostatnio zaczął szaleć i zarezerwował parę znaków towarowych dla EAH. Oto one:
Dark Forest - Lalki, ubranka i akcesoria
Crystal Caves - Lalki, ubranka i akcesoria
Magical Lagoon -Lalki, ubranka i akcesoria
Elf Village - Lalki, ubranka i akcesoria
Fairy Kingdom - Lalki, ubranka i akcesoria
Mystical Meadows - Lalki, ubranka i akcesoria
Showing My True Feathers - Lalki, ubranka i akcesoria
Isabella Beauty - Lalka, ubranka i akcesoria
Jestem bardzo podekscytowana tymi nowościami. Wszystkie nazwy są takie tajemnicze i magiczne. Do tego chyba czeka nas pierwsza seria plażowa:).
Jestem zaciekawiona czy przypadkiem Briar nie ma siostry. W końcu Isabella ma takie samo nazwisko...
I co myślicie o zapowiedzianych nowościach?

4 komentarze:

  1. Brair raczej nie ma siostry :) To moze być córka Belli z pięknej i bestii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na imię Izabela - Bella - Iza - Izzy O.O
      Szkoda, że rodzice nie nazwali mnie Izabella. Fajnie by było:D
      #Kizia Mizia#

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!