wtorek, 17 grudnia 2013

Zdjęcia rozpakowanej Blondie Lockes

Pamiętacie zdjęcia zapakowanej Blondie? Ktoś postanowił ją otworzyć.
Wiem, że zdjęcia pojawiły się dość dawno, ale miałam problem ze znalezieniem ich.
-
Zaczynamy od rozpakowanej Blondie.
-
Tutaj dziewczę raczyło zejść z pola obiektywu. Szczerze powiedziawszy w samych lalkach Ever After High najbardziej podobają mi się pudła. Takie pisanoksiążkoworysunkowe. I jeszcze ten "kosmos" w tle...
-
I jaki piękny inicjał...
-
Jakie śliczne...
-
Nie wiedziałam, że Blondie ma takie śliczne kolczyki. A kokardka zawsze najbardziej mi się podobała w całym jej stroju.
-
"O ja jestem sobie fajna, wygnę nogę."
-
-
-
To ma chyba pokazywać gęstość... No ten, no ok.
-
-
Co sądzicie o jej lalce? Zmienilibyście coś w jej wyglądzie?

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!