niedziela, 22 grudnia 2013

Porównanie córki Erosa + review

Mieliśmy już okazję zobaczyć lalkę Amory, ale ja czekałem na porównanie twarzy Cupid z EAH i tej z MH.

Moim zdaniem wersja z EAH jest, jak na tą serię przystało, słodsza,  a ta z MH bardziej zadziorna. Make-up różni się tym, że "stara wersja" ma nałożony róż i błękit, a "nowa" róż i odrobinę złotego. Usta oczywiście pomalowane są na różowo, całe są delikatne lecz na środku spoczywa nieco ciemniejsze serduszko.

REVIEW


Autor filmiku to "MyDollsAreMyModels". Z review'u dowiadujemy się wszystkiego o lalce z wyszczególnionymi detalami, takimi jak serduszkowy pierścionek, wzory na sukience itp.

Co sądzicie o lalce Cupid? Czy gdy wejdzie na Polski rynek kupicie ją?

źródło: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=405036302961580&set=a.307037339428144.1073741828.307033009428577&type=1&theater

9 komentarzy:

  1. Nie można zobaczyć zdjęć, jest jakiś "zakaz hotlinkowania".

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie o wiele ładniejsza jest Cupid z EAH
    Ta z MH ma zbyt mocny makijaż, a z EAH ma taki naturalny

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że EAH mają takie duże głowy... bym może się skusiła na Cupid,bo mi jej mocno brakuje :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Z EAH ładniejsza ta z MH jest obrzydliwa... rozumiem że to jest potwór ale np. Lagoona jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie są SUPER. Jedyne co nie podoba mi się w MH to usta. Wyglądają dość dziwnie :\

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się o wiele bardziej podoba ta z MH, z EAH za słodka :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z MH w ogóle mi się nie podoba ;_; A ta z EAH jest super. Ahhh... te piękne skrzydła *o*

    Swan Lake Princess

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to bardziej mi się podoba lalka z EAH. Ta z MH wygląda bardziej potwornie i mniej naturalnie. Wiem, że to nic nowego, ale takie własnie odnoszę wrażenie, gdy patrzę. A lalka z EAH ma jeszcze jeden plus- skrzydła według mnie wyglądają ładniej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!