piątek, 20 grudnia 2013

Lalka kupidynki + ciekawostka

Najwyraźniej ktoś [lub coś] posiada już lalkę C. A. Cupid, a zatem wypada zaspokoić ciekawość internautów paroma zdjęciami.
-
Lalka w pudełku. Trochę jej "pamiętnik" się rozwalił, ale wiadomo przecie, to normalne [szczególnie u Mattela].
-
Tak naprawdę dopiero tutaj widzimy jej pełny art! Wcześniej było do zobaczenia jedynie popiersie z karty. I dobrze, że tak a nie inaczej ustawili nogi. Już myślałam, że będzie stać sztywno.
-
-
-
-
Dopiero teraz zauważyłam, jak piękny ma materiał na spódnicy.
-
-
+ ciekawostka;
Jak wiadomo, Maddie jest niższa od innych lalek [tak samo z niektórymi Monster High, m. in. Howleen Wolf], Raven jest "wzrostu pierwotnego", ale kto by pomyślał, że Cerise będzie wyższa od innych? Dopiero teraz to zauważyłam. Wystarczy porównać miejsce jej kolan z kolanami Madeline. Jest spora różnica.
-

3 komentarze:

  1. Na promo za Chiny ludowe mi się nie pdobała, ale tu wyszła bardzo ładnie :)

    Cerise jest wzrostu Nefery i Clawdii, może jest jakaś starsza? Nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem dlaczego cerise jest wyższa. Big Bad Wolf czyli duży zły wilk. Więc skoro cerise jest córką wilka to musi być wyższa od innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam C.A Cupid :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!