sobota, 27 czerwca 2015

Tajemnicze Apple i Cupid

Dziś rano znalazłam dwa tajemnicze zdjęcia - jedno przedstawia rozpakowaną Apple, drugie zapakowaną Cupid. Obie fotografie są bardzo dobrej jakości i widać na nich wszystkie detale lalek, więc możecie je śmiało powiększać.


Zaczniemy od Apple. Jak mniemam, jest to kolejna, obok Raven Daughter of the Evil Queen, ekskluzywna lalka na tegoroczny San Diego Comic Con. Myślę, że to dobry pomysł wrzucić od razu i Raven, i Apple. Obie lalki przestawiają wymienione już bohaterki po przyjęciu ich przeznaczenia. Apple wygląda tutaj bardzo dojrzale, dystyngowanie i królewsko. Proporcje wśród kolorów są idealnie wyważone. Jedyne, co mi się nie podoba, to ten złoty kołnierz i plastikowe rękawki. Cieszę się, że córka Królewny Śnieżki, a może raczej już Królewna Śnieżka?, wyprostowała włosy, ponieważ dodaje jej to tylko elegancji. I nawet te doklejone rzęsy nie wyglądają aż tak źle.


Następną tajemniczą lalką jest Chariclo Arganthone Cupid, znana również jako Amora. Przypuszczam, że będzie jedyną lalką w serii Heartstruck, tak jak Blondie Just Sweet czy Raven i Dexter Date Night. Bardzo podoba mi się opakowanie w kształcie serca, jednak imię bohaterki zostało nieco przez to ucięte (a może to wina wypukłości opakowania?). Sama Cupid wygląda moim zdaniem jak wróżka. Uwielbiam połączenie różu i zieleni, dlatego lalka tym bardziej trafia w mój gust. Jest jednak coś, co mi w niej przeszkadza - moim zdaniem jest tam trochę za dużo 'napaćkane'. Wszędzie gdzie się tylko da wcisnęli kwiaty, bukiety, tiule. A choć sama Cupid wygląda niczym wiosenna wróżka, myślę, że ostatecznie jest całkiem udana.

A tak w ogóle to życzę wszystkim przebajecznych wakacji! Przede wszystkim odpocznijcie po roku szkolnym, wysypiajcie się, róbcie na co macie ochotę. :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr'a darth alinart.

61 komentarzy:

  1. Ja uważam, że przez te rzęsy wygląda sztucznie, ta lalka ma tez chyba jako jedyna wyprostowane włosy, ale ich ułożenie sprawia, że ta twarz jest bardziej pusta. Co do tej drugiej serii to zapowiedziana jest jeszcze Liz i Hunter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lizzie Hunter i jeszcze Cerise (ma być 3-pack)

      Usuń
    2. Ale z innej serii chyba (TriCastleOn)

      Usuń
    3. Dorian Andersen: Wiem pomyliłam się, ale byłoby fajnie jakby jeszcze z tej serii były inne.

      Usuń
    4. Ja w dychu też na to liczę ;3 Jak zwykle mattel jak ma super pomysł na serię to wykonuje w niej tylko jedną lalką...

      Usuń
  2. Apple nie jest ekskluzywną kolejną lalką Comic Con. Ktoś się już o to spytał, a oni odpowiedzieli, że tylko Raven jest ekskluzywną lalką Comi Con.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym ma pamiętnik i szczotkę ( wiem, że od Basica )

      Usuń
    2. A poza tym ma pamiętnik i szczotkę ( wiem, że od Basica )

      Usuń
  3. Czy każda lalka "Royal" (idk, własna, wymyślona nazwa) musi mieć sukienkę w tym strasznym syrenkowym/rybim kroju?

    OdpowiedzUsuń
  4. Apple wygląda ślicznie <3 Jest taka dojrzała i królewska. (Mimo to wolę jej lalkę Basic,bo nie wygląda tak poważnie :p) Tylko przez te wyprostowane włosy nie wygląda jak ona. (Za każdym razem ma kręcone włosy...) Co do Cupid to jestem nią oczarowana <3 Nie podoba mi się pasek i ma za dużo ozdób na skrzydłach... ,,Najstraszniejsza" (xD) rzecz jaką u Cupid widziałam to jest to,że tam jest...znak...ROYALSÓW?! Czy ona będzie Royalsem?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na eah dolls fb napisali, że to pomyłka i Cupid jest rebelsem. Czy tylko mnie dziwi ten węzełek na jej głowie? A w Apple znośne są tylko buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za życzenia,a coś specjalnego to konkurs *O*?Chciałabym,choć obrzydliwie rysuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, że trzeba będzie rysować? :o

      Usuń
  7. Obie lalki są wspaniałe *^* Jestem ciekawa czy Apple faktycznie jest drugą Exclusive, czy będzie normalnie dostępna jako "uzupełnenie" do Raven. Ciekawi mnie o co chodzi z tą nową serią, z której jest Cupid. Ślicznie się prezentuje jako wróżka. Jedyne do czego mogę się doczepic to te dwie "liany" zwisające z paska ><' Ale to taki mały minus.
    Oooo coś specjalnego ^^ Nie mogę się doczekać~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra Wakacje !!!! Dla mnie mogą i trwać i trwać ......Zwłaszcza że od września czeka nie Gimbaza ...ach szkoda gadać .... DOBRA KONIEC Z TYM ! Lalki obie śliczne i mam nadzieję że w serii z Apple i Raven pojawi się ich więcej . Teraz czeka nas sporo nowości skoro już wszystkie dolls na okres styczeń-czerwiec 2015 zostały wydane czas na te z czerwiec-grudzień 2015 . Na razie mamy dziewczyny Fairest on Ice , Mega Maddie , Nową postać ,San diego comic con , Heartstrucks i pierwszy w historii EAH 3 pack ! Zycze wszystkim udanego wypocztnku i wam drodzy autorzy również weny do dalszej pracy
    Malenia19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U znalazłam ! Lalka Apple pochodzi z serii Royally Ever After . Fani Royalsów chyba mogą się cieszyć , w tym ja , !
      Malenia19

      Usuń
    2. Ty też idziesz do nowej szkoły (w sensie do gimbazy) po wakacjach? Jeżeli tak,to nie jestem jedyna! xD I też jestem fanką Royalsów <3 Uwielbiam ich! Co do Rebelsów,to są wyjątki,które lubię :D

      Usuń
    3. Mnie też czeka gimbaza XD Ja tam lubię i royalsów i rebelsów.

      Usuń
    4. Naprawdę nie jestem jedyna! xD Co do rebelsów to lubię tylko Cedar Wood Basic i Cerise Hood SU. :)

      Usuń
    5. Rebella Beauty28 czerwca 2015 12:06

      A ja jestem royalsem mimo ze czasami (nawet zawsze) wole Raven niz Apple w odcinkach, ale ta lalka Apple I jej fryzura jest cudowna.
      Oooo i ja tez ide do gimbazy xD

      Usuń
    6. Ja zawsze wolę Apple niż Raven :p

      Usuń
    7. A ja kończę Gimnazjum:) A lalek eah w ogóle nie lubię, wolę odcinkowe i rysowane postaci.

      Usuń
    8. Żółwik, ja też idę do gimbazy XD

      Usuń
    9. Anonimku, nie jesteś jedyny, też po wakacjach czeka mnie liceum xD Zabawne, że takie staruchy jak my interesują się "bajeczkami i laleczkami dla dzieci" (co czasami słyszę)...

      Usuń
    10. Abarzurka - ze mnie (ja idę do gimbazy) rodzice narzekają,że lubie bajeczki oraz laleczki i wogóle...to takie niesprawiedliwe xDDD

      Usuń
    11. Rebella Beauty29 czerwca 2015 07:43

      Moi rodzice też uważają że jestem za duża na lalki ale mimo to ostatnio mi kupili dwie lalki (mama zgodziła się bez problemu ale tatę....... no on to nie chciał kupić) Niestety musiałam się dołożyć ale podejrzewam że to już moje ostatnie lalki

      Usuń
    12. A ja idę do 5 klasy podstaw. i rodzice mi mówią, że jestem za duża na lalki. Ba! Oni mówili to jak byłam w 3 klasie.

      ~Kitty Thorn~

      Usuń
    13. Ja moje ukrywam po półkach xD Ale przed koleżankami :/ Rodzice jakoś nie mają z tym problemu, że interesuję się animacjami :P Tylko gorzej ze środowiskiem rówieśniczym ;)

      Usuń
    14. Rebella Beauty - rozumiem cię,ale mi też (chyba przedwczoraj xD) kupili mi lalkę Apple White Basic (oczywiście w starym pudełku,bo w nowym,no wiadomo...) za świadectwo z czerwonym paskiem :) I ja mam na odwrót: mój tata się zgodził,ale mama,no...marudziła ,,jak można kupować lalki w tym wieku?!" itp. ...

      Usuń
    15. Halszka xP - współczuję :/ Teraz to tylko śmiać się potrafią,dlatego ja się do tego nie przyznawałam,że to lubię,bo wiadomo,co by było...

      Usuń
    16. Nie śmieją się bo nic nie wiedzą :")

      Usuń
    17. No tak xD Ale gdyby się dowiedziały,to by tak było... :(

      Usuń
    18. Rebella Beauty29 czerwca 2015 12:26

      Jakbym zaprosiła koleżanki to chyba bym pochwała lalki bo nie wiem co by sobie pomyślały np. ,,ale to jest słabe" albo ,, ale to dziecinne"
      ( chociaż tak bardzo chciałabym się pochwalić )

      Usuń
    19. Rebella Beauty - dokładnie :(

      Usuń
    20. Yoshi Miszcz też tak miałam. U mnie też tata się zgodził a mama marudzila.

      Usuń
    21. I jeszcze mój brat śmiał się :c

      Usuń
    22. A moi rodzice- tata ma na to wywalone krótko mówiąc XD a mama mówi że jeśli lubię lalki to mam się nimi ''bawić'' a wtedy ja jej mówię że się nie bawie... po prostu lubię robić im zdj, dbać przebierać i takie tam (większość osób lalkowych w moim wieku zrozumie) idę do 3gim- NIKT z moich znajomych nie wie o lalkach. Nawet najlepsza przyjaciółka... ale ludzie w gimnazjum potrafią być okrutni i byłabym pośmiewiskiem :)
      ~Darcy

      Usuń
  9. Apple jest fajna tylko że te włosy ale tak to mi się podoba(pewnie będzie ekskluzywna ponieważ ma doklejone rzęsy tak jak wszystkie lalki z ekskluzywnej wersji).A co do Cupid jest ona śliczna na pewno znajde miejsce na lalke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm mi coś nie pasuje w pudełku Cupid ;p No Cupid raczej przynajmniej w Basic była Rebeljantem, a tu Arystokratą ciekawe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może stanie się royalsem? xD

      Usuń
    2. Jest to tylko prototyp pudełka, więc spoko :)

      Usuń
    3. Jest uważane, że to prototyp pudełka.

      Usuń
    4. Jest uważane, że to prototyp pudełka :)

      Usuń
  11. Nie wiem, czy wiecie, ale na Starsue jest już ubieranka Darling Charming. Co do lalek to:
    a.Apple:
    Bardzo podobają mi się jej włosy. Te plastikowe naramienniki są takie, jakieś dziwne. Włosy i doklejane rzęsy dodają Apple powagi. Czy tylko ja zauważyłam to, że TA lalka ma taką smutną minę? W ozdobach, to najbardziej nie podobają mi się ten pas, kołnierz i naszyjnik oraz bransoletka. Mam nieustające wrażenie, że ta biżuteria powinna mieć kolor butów, a pierścień odrobinę za duży. Po prostu wydaję mi się, że coś w tej lalce jest nie tak, tylko nie wiem co.
    b.Cupid:
    Jak dla mnie w tej lalce jest nadmiar różu. Ten koczek na głowie dość osobliwie się prezentuje, a "to coś" wystające spod różowego materiału na sukience (tren?) nie powinno być raczej, hm, zielone? No wiecie, bardziej by wtedy pasowało do całości, bo dali na połączenie różu z zielenią itd., ale w sumie patrząc od tej strony, całkiem nieźle się prezentuje. Przyczepię się również do opaski, bowiem na czubku jest żółty, zaś na reszcie biżuterii kwiatki są różowe, a znowu ten kwiatek i ten tren (?) się ze sobą kolorystycznie łączą. Bransolety są ładne, choć znów mam ochotę przyczepić się do koloru, a buty mogły by być ciemniejsze. Zgodzę się z Sei, ze stwierdzeniem dotyczącym kwiatów, bo tak naprawdę wszędzie jest ich pełno: na sukience, na biżuterii, skrzydła................

    Uważam jednak, że obie lalki są udane. Dodam również, że to co napisałam, jest to tylko moja opinia i ma prawo komuś nie odpowiadać, bo przecież każdy ma inny gust.
    No to się rozpisałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. UWAGA! Zajrzyjcie na tumblr teatime with maddie xD Pełno nowych lalek! Córka Dobrej Wróżki, Karcianego Jokera, Melody Piper jako lalka, Seria DRAGON GAMES i wiele innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czarnoskóra to córka jednej z 12 tańczących księżniczek ;)

      Usuń
    2. Właśnie chciałam to napisać XD

      ~Kitty Thorn~

      Usuń
    3. Zobaczyłam to jedząc śniadanie. Ludzie, dopiero co wstałam, dajcie mi się dobudzić! XD

      Usuń
    4. Masz więcej szczęścia niż ja - zostałam obudzona przed 5:00 rano (tupot stóp mamy chodzącej po całym domu <3 :')

      Usuń
    5. Spoko Sei ja i Halszka chciałyśmy tylko napisać XD

      ~Kitty Thorn~

      Usuń
    6. Dobrze wiedzieć xD Farrah Goodfairy : jej art jest śliczny,ale lalka,no powiem prosto z mostu : nieudana :/ Ma jakąś dziwną twarz i dziwną sukienkę :/ Melody Piper (tak,nareszcie jej lalka! Czekam na Hoppera i Daringa <3 No i jeszcze na Lily-Boo Peep :) ) jej art jest fajny,a lalka wygląda jakby była dorosła... no nawet fajna :) No i Justine Dancer : no,zła nie jest,ale wspaniała też nie :/ średnia :/ i ma chyba część zbroi,która jest zgapiona po Darling... No i Courtly Jester - wyszła jak prawdziwa córka Karcianego Jokera.To widać od razu :) Nawet fajnie wyszła :) No i to moja opinia. Przepraszam,że tak się rozpisałam xD

      Usuń
    7. Halszka - niestety tak to u mnie wygląda - siedzę z książką do pierwszej, drugiej w nocy, a potem wstaję koło dziesiątej lub jedenastej. Ale wczoraj na przykład obudziłam się o wpół do dwunastej, więc... XD

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Co kochana Vanesso-kłamczucho chciałaś powiedzieć? No jasne Ty masz te lalki!

      ~Kitty Thorn~

      Usuń
    10. Nie chciałam powiedzieć, że na Allegro są do kupienia wszystkie lalki WtW, Rosabella, Darling, dwupak rawen i apple

      Usuń
    11. Aha -,-

      ~Kitty Thorn~

      Usuń
    12. Aukcje na allegro nie trwają wiecznie i po jakimś czasie wygasają. Nie widzę sensu w pisaniu o nich. Jeśli ktoś jest naprawdę zainteresowany kupnem danej lalki, powinien samemu dać sobie radę.

      Usuń
  13. Jeju ta Apple mi strasznie mi się podoba! Jest idealna*.* Muszę ją mieć! Mam nadzieję,że uda się ją zdobyć u nas. Bo dla mnie jest przecudna :) Cupid jest ładna ale jej postać mnie nie przekonuje.
    ~Darcy

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie, pudełko Chariclo prawdopodobnie jest prototypem, więc ma logo royalsów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!