niedziela, 14 czerwca 2015

Zdjęcia lalek Fairest on Ice

Po Internecie krążą już zdjęcia lalek z serii Fairest on Ice wraz z ich artami. Nie przedłużając:


Lalka Poppy bardzo mi się podoba, choć nie oddaje w pełni jej charakteru. Jej strój posiada bardzo znikome ilości fioletu, charakterystycznego dla tej postaci, ponieważ zastąpili go różem, który zdecydowanie do tej bohaterki nie pasuje. Choć przedłużone włosy w Throught the Woods wyglądały prześlicznie, tutaj za bardzo zaszaleli, przez co Poppy w ogóle siebie nie przypomina. Do tego jej włosy na arcie jakoś dziwnie narysowali, a krój sukienki tylko pogarsza sytuację.


Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy przy Duchess to ta wielka korona. No i może jeszcze jakiś dziwny napierśnik, niby wyjęty ze zbroi (chyba ukradła Darling). Krój sukienki jest ładny, lalka schludna. Całkiem porządna robota.


Na samym końcu jest Ashlynn, której lalka w pudełku chyba wykonuje jakiś indiański taniec, do którego założyła dziwną opaskę na twarz... Bardzo podobają mi się wzory na sukni. Na arcie jej naszyjnik i opaska dziwnie wyglądają. Mimo że wszyscy uważają Ash za najgorszą w tej serii, moim zdaniem jest ona najlepsza.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr'a monster-lili.

13 komentarzy:

  1. W książce "Kraina Czarów" było napisane, że włosy Poppy rosną 5 metrów na dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno kupiłam, ale nie miałam jeszcze okazji czytać. :c

      Usuń
    2. Polecam, jest świetna :)

      Usuń
    3. Serio 5 metrów na dzień? Au. Nie dziwię się, że nosi krótkie.

      Usuń
    4. No, ale próbuje nowe fryzury na nich.

      Usuń
    5. 5 metrów na dzień? No to nie zazdroszczę codziennej zabawy w fryzjera (przycinanie i farbowanie). Czasami mam wrażenie, że autorzy książek (mówię o ogóle) nie mają jakby pojęcia co tworzą... albo to ja po prostu jestem jakaś sztywna i patrzę na wszystko z realnego punktu widzenia.

      Usuń
  2. A co z konkursem na admina?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza jest Poppy a po niej Duchess. Arty są śliczne! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Poppy beznadziejne są buty. Za różowe, za długie. Najbardziej podoba mi się Duchess (art, nie lalka).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z seise apeter. Ashlynn wygląda najlepiej z tej serii <3 Sukienka jest śliczna,łyżwy,włosy,a i jej torebka najlepiej wyszła,bo Duchess ma taką zwykłą,a Poppy jakąś dziwną, no wszystko mi się podoba u Ashlynn! Duchess ma dziwny napierśnik no i ta torebka...a Poppy moim zdaniem wyszła najgorzej.Te włosy... to nie jest w jej stylu i nie podoba mi się ta srebrna kokarda. Mówiąc krótko : najlepsza Ashlynn,Duchess nie jest zła,a Poppy najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Nie czuję tej serii ani trochę. Ja wiem, że plastikowe akcesoria u lalek to norma ale jakoś ostatnio strasznie mnie one drażnią. Jak mam oceniać lalki, to może i jeszcze Ashlynn ujdzie, ale i tak szału nie ma.
    Jedyne co mi się podoba to arty, zwłaszcza ten Duchess! Ach... szkoda, że lalki najzwyklej w świecie są nieudane :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Duchess najnajładniejsza!

    ~Anka~

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!