środa, 25 marca 2015

Dodatki Duchess FOI


Więc pojawiły się zdjęcia dodatków Panny Duchess! Oto zdjęcia:



Torebka bardzo mi się podoba. Mimo iż w jednym kolorze sądzę, że tak prezentuje się najlepiej. Idealna dla Duchess.


Buty są bardzo ciekawe. Podoba mi się połączenie "lodowej" góry ze srebrnym dołem. Nie zawiodłem się zdecydowanie na tych łyżwach. Według mnie są świetne.



Seria FOI bardzo mi się podobała i swojego zdania na ten temat nie zmieniam. Czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia lalek i ich dodatków z tej serii (oraz może na kolejne postacie...).

Co myślicie o dodatkach Duchess?

~Naoki Lulu

 

9 komentarzy:

  1. Cudna ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łyżwy są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała lalka jest cudowna:3

    ~Anka~

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek z faybelle thorn jest na YouTube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcinek jest genialny I troche inaczej sobie wyobrazalam fayblle :/

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe naprawdę. Widzę już twój kolejny komentarz gdzie twierdzisz, że masz jedną z najnowszych i niedostępnych w sklepach (nawet internetowych) lalek. Czy ty czasami nie masz tych lalek na liście życzeń czasami? Bo wtedy w to uwierzę.

      Usuń
    2. Zazdrosna jesteś. Mam ją. Często jeżdżę do Ameryki. Moja kol. wtedy zawsze ma dla mnie kilka unikatowych lalek

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!