wtorek, 28 lipca 2015

Fragment następnego odcinka

Jako, że seria o Księżycowym Święcie Lasu już za nami, czas najwyższy powrócić do normalnego biegu odcinków. Niedawno na youtubie Ever After High udostępniono film pod tytułem "Legacy Day: A Tale of Two Tales", który jest połączeniem wszystkich odcinków z "Początku".

Film pochodzi z oficjalnego kanału Ever After High na youtubie.

Pod koniec filmu pokazano fragment teledysku Ever After High oraz nadchodzącego odcinka. Ten drugi możecie obejrzeć w 22:50. Widzimy na nim uczniów Ever After High czytających książki na pnączach w lesie.

Wszystkie screeny zostały zrobione przez CJ Lou.

Trzeba przyznać, że sceneria jest prześliczna. Zastanawia mnie tylko: co to za książki? Baśnie ich rodziców, czy może jakieś zapomniane opowieści? Do tego (jak mniemam) kózki bardzo się cieszą na widok tomu, jakby odnalazły jakiś od dawna poszukiwany skarb.


Postaci z Krainy Czarów także znalazły czas na lekturę. Lizzie, Alistair i Maddie wiszą do góry nogami, a Bunny nalewa córce Kapelusznika herbaty. Bardzo podoba mi się to, że pnącza są magicznie połączone z grzbietami książek.


Nie zabraknie także Cedar, która, przejąwszy rolę Blondie, nagrywa wszystko swoim LustroPadem. Wszyscy są zachwyceni lekturą. Uwaga: szok! Daring czyta książkę! Absolutnie nie mogę się doczekać tego odcinka!

31 komentarzy:

  1. Rebella Beauty28 lipca 2015 14:28

    Śmieszne te kózki :)
    Też nie mogę się doczekać nowego odcinka ale na drzewie zabrakło mi Kitty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, Daring nie jest analfabetą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że jest analfabetą. Po prostu się zdziwiłam, że robi coś innego poza wgapianiem się w lusterko.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać tego odcinka! Ale jeszcze bardziej czekam na randkę Alistaira i Bunny! Myślałam, że Daring nie umie czytać O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do fabuły odcinka myślę, że to będzie jakieś święto czytania, albo coś takiego.

      Usuń
    2. Ja też czekam na randkę Alistaira i Bunny :)

      Usuń
  5. Przecież Daring jest analfabeta o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętacie skreena z HeartStruck? Może to też będzie w tym odcinku ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać nowych odcinków :D
    ~Darcy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SS zrobiło już ubierankę Rosabelii Beauty i zapowiedzieli ubierankę Cerise Hood su /⊙_⊙\

      Usuń
    2. nom grałam już

      Usuń
    3. Nie piszę już tutaj o ubierankach StarSue.

      Usuń
    4. Sory nie wiedziałam..

      Usuń
  9. ten filmik to tylko połączenie raven queen historia zbuntowanej i apple white opowieść arystokratki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to, że na samym końcu, w dwóch kwadracikach, po obu tych historiach, jest fragment następnego odcinka

      Usuń
    2. aaaaaaaaaaaaaa chyba wiedziałam

      Usuń
    3. Chyba jednak nie, skoro zobaczyłaś jedynie zlepek dwóch pierwszych odcinków i o tym napisałaś :>

      Usuń
  10. Może ten odc. bd powiązany z serią "Book party"?

    ~Kitty Thorn~

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalki WTW są dostępne w internecie po 80 zł!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allego od użytkownika megadyskont. Tylko że lalki są rozpakowane z pudełek i nie wiadomo czy pudełko przy zakupie tez dostaniesz . A i sa od polskiego dystrybutora mattel wiec pamietniki w środku mają polskie.

      Usuń
    2. Już lalki z WtW są w polsce? WOW! xD Jestem ciekawa,kiedy będzie Bunny,Alistair,itd. ...

      Usuń
    3. jeśli od MegaDyskont to na pewno masz z pudełkiem. Właściwie kupując musi być w oryginalnym pudełku (chyba, że kupujesz prywatnie od kogoś i wiesz, że go już nie ma). Zwłaszcza, że MD to sklep, więc na pewno lalki są zapakowane.

      Usuń
    4. Tak , tylko że to jest lalka wykorzystana w promocyjnym nagraniu i jest tylko jedna sztuka. No i oczywiste że rozpakowana z niego. A megadyskont sam informuje ceną że lalka widocznie nie ma pudełka.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Jest nowy odcinek! Strasznie mi się podoba. I na filmiku jest Rosabella! (Nie w tle)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!