piątek, 22 maja 2015

Nowości na eah.com

Jak słusznie zauważyliście pod poprzednią notką, posty pojawiają się ostatnio bardzo rzadko. Z mojej strony spowodowane jest to strasznym nadmiarem nauki (od niedawna każą nam nawet kupować podręczniki na przyszły rok), przez co zwyczajnie nie mam czasu włączać komputera w tygodniu. I gdyby ktoś jeszcze nie obczaił mojego systemu - w piątek po lekcjach siadam i nadrabiam posty z całego tygodnia. No i czasem wrzucę coś w weekend. To chyba tyle w ramach wyjaśnienia.

Wracając zaś do tematu posta... Na stronie eah.com wprowadzono niedawno kilka aktualizacji. Jedną z nich jest polska wersja gry Run throught the woods, której polski tytuł brzmi Bieg przez las. Link do gry znajdziecie, klikając tutaj. I czy tylko mnie się wydaje, czy usunęli całą obrazkową historyjkę z początku gry?

Kolejną rzeczą jest nowy quiz Twoja idealna randka, do której link znajdziecie tutaj. Może nam wyjść jedynie Dexter, Alistair lub Sparrow. Można narzekać na brak Daringa i Huntera, jednak razem z Dexterem mieli wcześniej oddzielny quiz. W grze możemy zobaczyć kilka screenów z nadchodzącego odcinka o randce Dextera i Raven.


Ten screen przedstawia kino Multiczar, do którego Raven i Dexter wybierają się na randkę,


A tu krótka historyjka, o tym, jak Dexter idzie po Raven do jej pokoju. Zauważyliście, że na pierwszym obrazku stoi na korytarzu, na drugim w drzwiach, a na trzecim jest już w korytarzyku pokoju Raven i Apple? Swoją drogą Raven świetnie wygląda w tej fryzurze.

Poza tym całkowicie zlikwidowano komnaty, Butik Końca Książki i Sklep Czaromeblowy, nie można się zalogować, dodano kilka głosowań i jakiś czas temu zmieniono tło. To na tyle.

Zdjęcia pochodzą ze strony everafterhigh.com.

8 komentarzy:

  1. Jest już nowy odcinek, dodasz go?

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAA, wyszedł mi Sparrow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam że kino bedzie inne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raven na tym screenie wyszła cudownie <3 A w Quizie wyszedł mi Alistair.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usunięto historyjki. Po prostu, zauważ, że masz już zaliczone 2 pierwsze poziomy (czy ile tam przeszłaś podczas testowania gry) i dlatego nie pokazuje ci się już. Zresetuj grę, a historyjka wstępna pojawi się na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. CZEMU NIE MOŻNA SIĘ ZALOGOWAĆ?!POWIEDZCIE ADMINOM POLSKIEJ STRONY,ABY PRZYWRÓCIJI TĄ MOŻLIWOŚĆ!CHCIAŁAM SIĘ WCZORAJ ZALOGOWAĆ,ALE NIE MOŻNA!TO NIE FER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE JESTEŚMY PAETNERAMI Z MATTELEM, NIE MAMY Z NIM ŻADNEGO KONTAKTU. POZDRO, SEI.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!