sobota, 31 sierpnia 2013

W żałobie...

Pewnie większość osób czytających mój blog lubi tylko EAH ale na pewno znajdzie się garstka osób które lubią także MH.
Ci drudzy mnie zrozumieją. Wczoraj umarł najlepszy blog o MH ever :  my-monsterhigh.blogspot.com . Ktoś dokładnie wszystko sobie ukartował. Podszył się pod Vii i skłócił ją z paroma osobami. Wczoraj wieczorem razem z All i Vii ( z paroma innymi osobami) dochodziłyśmy do tego jak, kto i po co to zrobił. Niestety wypróbowałyśmy już chyba wszelkie sposoby:(.
MMH zostało zamordowane:(.
 
Jeżeli ktoś umiał by pomóc to niech przynajmniej coś podpowie...

8 komentarzy:

  1. Na stardoll, popularnej stronie, na której wiele marek się reklamuje, poprzez darmówki np. monster high. Okazuje się, że za jakiś czas na stardoll zawita ever after high! Zobaczcie to zdjęcie: http://1.bp.blogspot.com/-T0krJPxLcwI/UiG6ue5Qk_I/AAAAAAAABBQ/LaI_UpUtWQc/s1600/999.png
    Arija

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez to wczoraj zauważyłam. Na bloggerze miałam powiadomienie z tego bloga, o nowej autorce. A gdy tylko weszłam... "Nie ma bloga". I pierwsze podejrzenia padły na nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co udało mi się zobaczyć, do fragment w powiadomieniu;
      "Chciałabym nagrodzić jedną redaktorkę. Tym, że pisała posty, poświęcała się dla bloga, umilała nam czas konkursami oraz komentarzami. Nie chodzi tu jednak o redaktorki letnie, a o dobrze wam znaną... Violet! Mam nadzieję, że prezent ci się podoba:) EDIT od Vii : Chciałabym bardzo podziękować. Spełniło się moje marzenie. W końcu zniszczę tego bloga... Ally i Lorrka od początku nie zasługiwały na tego bloga, dlatego to ja się nim zajmę. Nigdy niczego ze mną nie uzgadniałyście. O wszystkim dowiadywałam się ostatnia... Teraz pożałujecie tego! Wiem, że zaczniecie mnie hejtować, obra..."!

      Usuń
  3. No pewnie że MMH było fajne ale nie trzeba płakać nad rozlanym mlekiem i psuć sobie humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałem czemu usunięty ;( .
    Ja wracam jutro ( niezapowiedziany wyjazd na cały sierpień )

    OdpowiedzUsuń
  5. ta vii usunela najlepszy blog na swiecie bez nowinek o monster high nie mam sensu zycia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!