czwartek, 22 sierpnia 2013

Kostiumy Apple i Raven

Na shopjustice.com można już kupić stroje głównych bohaterek EAH.
 
Kostium Apple:
 
 
 
 
Kostium Raven:
 
 
 
 
 
Co o nich uważacie? Ja osobiście nie lubię takich kostiumów:/.
 
 
PS. Jak pewnie zauważyliście już się nie podpisuje. Z bardzo prostego powodu- obrazek bardzo nie pasował pewnemu anonimkowi. A przecież bloga piszę głównie dla was. Mimo wszystko mam prośbę. Jeżeli coś wam na blogu nie pasuje to piszcie mi o tym zalogowani lub podpisani. Z góry dziękuje:).
 
 

5 komentarzy:

  1. Fuuu, ta modelka na Ravennę... RZYGAM! O_o

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich kostiumów, wyglądają nieładnie i odpychająco. Ponadto w stroju Raven nie ma tego wielkiego kołnierza...? O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myslałem że tego bloga piszesz z przyjemności;/
    a wygląda na to że piszesz go z przymusu ;( Radze ci powrócić do podpisu gdyż był śliczny i nie zakłócał żadnego przekazu czy tez nie niszczył formatu posta(?) -.-

    Derick Rebelwild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że piszę dla przyjemności ale też dla was:)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!