środa, 14 sierpnia 2013

Post Ogólny

Wróciłam ale jak się okazało tylko na chwilę. W piątek znowu wyjeżdżam ale już tylko na dwa dni. W niedzielę wrócę i może zdołam coś jeszcze wtedy napisać.
Mam kupę rzeczy do roboty więc może się okazać, że wcale nie będę jutro pisała.
Na tym kończy się część informacyjna. Nie mam siły robić paru postów więc ten będzie zawierał parę nowinek. Zaczynamy:
 
1) Nowe ubrania
 
Pojawiły się zdjęcia nowego T-shirt'a i legginsów. Można kupić je kupić tutaj: Shop Justice. Ogólnie jak widzicie można tam kupić wszystkie ubrania jakie są póki co dostępne oraz lalki i akcesoria. Oto zdjęcia również z tej strony:
 
Legginsy
 
 
T-shirt
 
 
Moim zdaniem ubrania są nawet ładne. Oczywiście jestem na nie za stara.
 
 
2) Na oficjalnej stronie EAH na facebooku pojawiły się nowe zdjęcia Apple i Raven.
 
Apple:
 


 
Raven:
 


 
Zdjęcia są duże więc radzę powiększyć. Bardzo lubię tła do tych wszystkich zdjęć. Ogólnie jestem z nich zadowolona:).
 
3) W końcu możemy obejrzeć odcinek z C.A. Cupid w roli głównej na oficjalnym kanale EAH na YT. Wcześniej ktoś dodał ten odcinek ale mattel go usuną. Oto on dla przypomnienia:
 
 
Odcinek bardzo mi się podoba. Cupid jest słodka:3.
 
4) Na wikipedii możemy już zobaczyć C.A. Cupid w całej okazałości. Oto zdjęcie:
 
 
Jest taka śliczna♥.
 
5) Nowości na starsue.net:
 
 
Nowa gra z Maddie w roli głównej. Tym razem naszym zadaniem jest ją umalować. Gra trochę nudnawa. Mierzymy się z komputerem kto pierwszy umaluje tak samo Maddie jak na obrazku po środku.
 
Zapowiedź:
 
 
Screen z gry zrobiony przez starsue:

 
Link do gry: KLIK
 
 
Możemy już zagrać w ubieranke Blondie. Muzyki w tle nie znam, moim zdaniem nawet do niej pasuje. Sama postać moim zdaniem wyszła trochę dziwnie.
 
Zapowiedź:
 
 
Tu jak ją "ubrało" starsue.net:
 
 
Moja ocena: 4/5
 
 
 
Pojawiła się zapowiedź nowej ubieranki. Tym razem będziemy mogli ubrać Ashlynn.
 
Zapowiedź:
 
 
Ma trochę dziwaczną twarz ale ogólnie ujdzie w tłumie.
 
Ufff... To póki co na tyle. Jak obiecałam wcześniej może jeszcze napiszę ale nie jestem tego pewna.
 
Co myślicie o nowinkach?
 
 
 
PS. To nasz setny post:)

4 komentarze:

  1. 1) Zamawiałam z Justice lalki i polecam - najtańsza przesyłka do Polski kosztuje 30$, idzie tak 7-10 dni, więc całkiem szybko ;)

    3) Odcinek o Cupid jest też już z polskim tłumaczeniem Nadchodzi Cupid

    Gratulacje 100-nego posta! ♚

    OdpowiedzUsuń
  2. Cupid, co to za postać?:
    http://tinypic.com/view.php?pic=s5utd2&s=5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ubieranka Ash już jest:
      http://www.starsue.net/game/Ashlynn_Ella_Dress_Up.html
      C.B.

      Usuń
    2. Anonimowy, to jest postać wymyślona i narysowana przez Magdalenę RoseGun00 z dA.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!