sobota, 21 listopada 2015

Zapakowane lalki niskobudżetowe

Pewnie wszyscy pamiętacie lalki niskobudżetowe - bez artykulacji w rękach i w przylepionych do ciała gorsetach. Dla wszystkich tych, którym jednak przypadły do gustu, mam dobrą wiadomość - są już one dostępne w sklepach za granicą.


Większość lalek nie doświadczyła żadnych widocznych zmian. Jedynie u Apple zmieniono kolor gorsetu. Wcześniej był jasnożółty jak naszyjnik, jednak teraz jest złoty jak korona córki Królewny Śnieżki. Moim zdaniem zmiana jak najbardziej na plus, ponieważ przedtem oba te elementy się zlewały. Dokładnie tak, jak teraz u Ashlynn.... O wiele lepiej wyglądałaby z naszyjnikiem w kolorze korony.


Tyły pudełek nie są zbyt kreatywne. Nie wysilili się nawet na tyle, aby wstawić na środek postać, której lalkę aktualnie oglądamy, dlatego wszystkie tyły są jednakowe.


W Internecie znalazłam arty bohaterek, które w porównaniu do ich lalek są naprawdę ładne. U Ashlynn podoba mi się fryzura, jednak gorset wyszedł jakiś dziwny. U Apple bardzo ładnie wyszła spódnica, jednak zmieniono kolor naszyjnika na czarny i zlikwidowano chorobliwy uśmiech z przodu pudełka. Do artu Raven natomiast nie mam żadnych zastrzeżeń, jest bardzo dobrze odwzorowany, a do tego ładny i schludny.

Zdjęcia pochodzą z tumblrów asumacrazy i super-airi.

56 komentarzy:

  1. Ja ani trochę nie cieszę się z tych lalek ;-; Na pewno (jak wyjdą w Polsce) żadna z nich nie pojawi się na mojej półce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnje się pojawią bo chce brać całą kolekcie , moją ładne arty i może będzie z nimi fajny filmik ( w co wądpię) ale wyglondają biednie ( strasznie biednie )

      Usuń
    2. Wątpie, skoro nie było odcinka z lalkami z Lustrzanej plaży i Zaczarowanego pikniku to tych lalek tym bardziej nie dadzą... Według mnie arty są całkiem niezłe, ale nie oszukujmy się to tylko arty, a ludzie nie kupują lalek za ładne arty tylko za lalki :P

      Usuń
    3. No, to są chyba najbiedniejsze lalki z EAH ;-;

      Usuń
    4. Ja nadal mam nadzieje na odc z tym piknikiem bo w końcy dali Apple i Raven z tej seri z odc otaniego ksiengi pamiątkowej , a one były tak dawno to może i z zaczarowanego pikniku ( czy jak tam ) dadzą

      Usuń
    5. A ja cały czas myślę, że nie.

      Usuń
  2. Na youtube jest ,,Poznaj Madeline Hatter" i jest 8 minutowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No proszę, a ja już myślałem, że Maddie została etatowym tłem :D

      Usuń
    3. No widzisz xD
      A tak w ogóle, według mnie niesprawiedliwe jest to, że Briar dostała kilka sekund (ona jest w dodatku główną postacią) a Ash dostała 8 minut, no co to ma być za sprawiedliwość D: W dodatku Ash dostała już 3 taki filmik ;-;

      Usuń
    4. Podejrzewam, że dostała tak mało, bo nie ma odcinków z nią jako z rebelsem, którym ją zrobiono. A Ashlynn z tym swoim Hunterkiem jest pompowana od początku, nic nowego :/

      Usuń
    5. Kiedy kiedyś byłam w kinie nagle w trakcie reklam pojawila się reklama Eah, jednak nie była to zwykła reklama, tylko półminutowy filmik przedstawiający właśnie Ash, oraz jej lalki

      Usuń
  3. Czy tylko mnie tak bardzo boli, że na każdym pudełku to Raven jest na środku? Przecież to tylko 5 minut roboty inaczej je poustawiać. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się arty :-D Szczególnie ten Raven. Dobrze wygląda w tej fryzurze. Szkoda, że lalki nie są równie ładne. :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do lalek, to ci, którzy chcą kupić sobie basici Holly i Poppy O'Hair, radzę im kupić w Carrefourze, z 229,00 zł przecenili na 49,99 zł :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cooo??? !! Jak długo może trwać ta promocja ?

      Usuń
    2. Ja wczoraj kupiłam lalkę Maddie basic u siebie w sklepie zabawkowym przecenioną z 132.90 na 49.90😁

      Usuń
    3. Anonimowy/Anonimowa - widziałam tę promocję w gazetce w internecie na stronie carrefoura i ta promocja trwa od 18 listopada do 7 grudnia :D Masz jeszcze czas :P
      Anna Opłotna - a ja widziałam, że w Toysrus są basici Royalsów i Rebelsów przecenione z 79.99 zł na 39.98 zł :P (na stronie to widziałam)

      Usuń
    4. Ja kupiłam amore i cedar basic po 30 zł w Intermarche. I anonimie jesli są od 18 to pewnie ich juz nie ma.

      Usuń
    5. Do kiedy w Intermarche ta promocja?! :P

      Usuń
    6. Ja kupiłam je w wakacje. I to byla wyprzedaż jakaś tam, nie bylo jej w gazetce.

      Usuń
    7. Przeglądałam gazetkę carrefour i nie widziałam

      Usuń
    8. Yoshi, czy to ta sama gazetka, co ta w której Apple i Briar są podpisane REBELSI, a maddie i Raven jako ROYALSI?

      Usuń
    9. W selgrosie Darling Charming kosztuje 46,69 z VAT

      Usuń
    10. Anonimie, wiem o jakiej gazetce mówisz, nazywa się ona ,,Gazetka Zabawki" ,ale to nie ta. Chodzi mi o gazetkę ,,Gazetka Super prezenty". I w tej gazetce (super prezenty) są Holly i Poppy.

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. Ok, dzięki!

      Usuń
    13. A jeszcze co do selgrosa, wiem, że nie wszyscy mają tam wstęp

      Usuń
  6. Seria budżetowa ale i tak początkowa cena to 13 dolarów - brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym ich nawet za darmo nie chciała o_O

      Usuń
    2. Dlaczego nie? ;) Buty i lalkę w ubranku (o ile tak to można nazwać) można opchnąć a dodatki zawsze się przyda do jakiejś stylizacji :D

      Usuń
    3. Hmm...coś w tym jest xD To wtedy za darmo bym wzięła :P

      Usuń
  7. Jeśli ktoś chce zobaczyć Apple na smoku i jej smoka to można na EAHD

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzieliście art Apple z jej smokiem? Jest taaaki śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam to powyżej iż jest na EAHD

      Usuń
    2. Apple wyszła tak pięknie w tej serii! Po raz pierwszy bardziej podoba mi się lalka od artu.

      (PS.Może nie na temat, ale dzisiaj otworzyłam moją Apple basic i nigdy wcześniej nie widziałam tak skomplikowanego pudełka. :) )

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. No,lalka jest boska <3 Ale art też niczego sobie <3
      Co do pudełka, wiem co czujesz xD

      Usuń
    5. Ale żeby było fajnie, na arcie ma złote buty, nie czarne xd

      Usuń
    6. No, ja też to zauważyłam xP

      Usuń
    7. ah, to dopracowanie ze strony twórców xD

      Usuń
    8. No, dokładnie :P (Ah, ta twoja szczerość xP)

      Usuń
    9. Ja tylko stwierdzam, że Mattel zawsze dba o to, aby lalka była jak najbardziej podobna do jej artu. I to w najmniejszych szczegółach xD

      Usuń
    10. Ta, w najmniejszych szczegółach xP Szczególnie, jak buty to 1/3 lalki xD

      Usuń
    11. Ty po prostu nie dostrzegasz wewnętrznej interpretacji. To ma głębszy przekaz xD

      Usuń
  9. A tak w ogóle, zauważyliście na EAHD pod artem Apple była napisana jakaś informacja :

    The epic sport of Dragon Games™ is back at Ever After High! Everyone is so hexcited to play, they didn't notice that Apple White was tricked into shattering the Magic Mirror by The Evil Queen. Fortunately, with a little help from the fairest dragon of them all, Braebyrn™, Apple will saddle up, save the day, and score the winning goal!

    Czyli, że jest to całe DG i nikt nie zauważył, że Apple przypadkowo uwolniła Złą Królową z lustra, ale na szczęście, z pomocą Braebyrn'a, Apple wsiada na niego, ratuje ten dzień i wygrywa (czy jakoś tak xP).

    I był jeszcze opis jej smoka :

    Braebyrn's Magic is Lighting Bolt, Scale Color is Golden Ivory, Favorite Food: Seven Layer Cake, Flying Trick: Fairest Flip and Special Defense: Mirror Thunder!

    Czyli, że jego moc to błyskawica, kolor łusek to złota kość słoniowa (?) , ulubione jedzenie to siedem warst tortu (czy jakoś tak) , jego trik to najpiękniejsze trzepnięcie,a jego obrona to lustro grzmot (?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyjemy zobaczymy ( nie widze Apple w roli zniszczenia złej królowej ,)

      Usuń
    2. Już ją widzę. Zła królowa skrzywdziła małe stworzenie i Apple wściekła niszczy złą królową. Albo odkrywa, że to przez z nią jest chaos i chce to naprawić

      Usuń
    3. Jak mała bezbrona Apple może powstrzymać złą królową ????
      Amoże Raven stanie w obronie matki po tym liście

      Usuń
    4. No taka bezbronna to ona nie jest. Stanęła rozpędzonemu koniu na drodze i ujeżdżać będzie smoka. XDD

      Usuń
    5. No niby tak Ale złą królową nie jest tak Łatwo pokonać czymona ją pokona tym smoczkiem???
      Zresztą rzeb żeby to było na odwrut , fajnie by było zobaczyć złą królową na dłużej

      Usuń
    6. No w zabawce nie może być gigant smoczysko, bo dzieci by zbankrutowały, a w filmie na sto procent taki mały pizduś w filmie nie będzie. XDDD

      Usuń
    7. Smok będzie zapewne takiej samej wielkości jak na arcie z Apple :P

      Usuń
    8. Gwoli ścisłości przypominam, że Apple pobiła tę mięsożerną roślinę torebką :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!