niedziela, 7 lipca 2013

Wróciłam

Już wróciłam z wyjazdu. Było genialnie! Ale teraz nie o tym. Przeczytałam już wszystkie posty i komentarze które pojawiły się od mojego wyjazdu. Muszę powiedzieć, że Jabłkowy daje sobie radę;). Za chwilę powinna się pojawić ankieta w której zdecydujecie czy Jabłkowy ma zostać czy nie.

PS. Na starsue.net pojawi się niedługo gra z Draculaurą z MH w serii Die-Ner. Dlaczego o tym piszę? Ponieważ będzie ona obsługiwać także postacie z EAH!

Zdjęcie: 



I co myślcie na ten temat? Tymczasowa pomyłka czy specjalne zagranie które ma połączyć obydwie grupy fanów?

9 komentarzy:

  1. Mi się wydaje że to pomyłka. Uznali postacie z EAH za jedno i to samo co MH, bo mają tego samego producenta. Osobiście nie lubię MH więc czuje się trochę urażona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, w końcu to MH usługuje tutaj EAH więc tylko sięcieszyć;)

      Usuń
    2. Też prawda :P

      Usuń
  2. Gra wydaje się spoko ale ludzie ze starsue mają dużo pomyłek . Szkoda że ja nie mogę głosować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje , dziwi mnie że tyle osób pisało o mnie pozytywnie a teraz są głosy na nie :/

      Usuń
    2. No, mnie też zdziwiło, że jest tyle głosów na nie. o.O

      Usuń
  4. http://25.media.tumblr.com/2228f63d180ba3b45ddd8d593d397166/tumblr_mphdmkfM5W1rdrul0o1_500.jpg - lalkowe porównania. EAH w stosunku wielkościowym do różnych lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://farm3.staticflickr.com/2852/9221074416_110514e0c1.jpg - i jeszcze raz porównanie.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!