piątek, 5 lipca 2013

Omówień ciąg dalszy!!!



Raven

Briar
Jak podobają wam się lale?

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, Raven wygląda trochę lepiej :3 Ale i tak jestem za stara na lalki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym. I też jestem za stara na lalki, ale przynajmniej można popatrzeć :P (gość kręcił to aparatem
      Canon'a dla tych co nie zauważyli ;) )

      Usuń
  2. Jakby co, na Mirror Blogs dodali nowe jakby-wypowiedzi dziewczyn. Można umieścić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś je przetłumacze i dodam , miałem zrobione wszystkie stare , ale bateria w lapku padła i nie zapisało :(

      Usuń
  3. Czy te lalki mają takie same stawy łokciowe co lalki MH? Wiem, że u Monsterek mają one tendencje do wypadania, a zastanawiam się nad kupnem którejś z EAH. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają te jame ręce (ale może zawiasy udoskonalili), poczekaj aż wejdą do polski lub na ebay.pl kup po kożysnej cenie , ale puki co wstrzymaj się z kupnem (aż ludzie dodadzą jakieś zdj złamanej ręki ;D , jak nie wstawią to znaczy że są lepsze)

      Usuń
    2. Chyba zrobię tak, jak radzisz. ;)
      P.S. Bardzo fajny blog, dowiedziałam się paru fajnych rzeczy o EAH :D
      P.S.2 Mam koleżankę, która zbiera MH. Pokazywała mi jedną Monsterkę, u której stawy łokciowe strasznie, że tak to ujmę "latały" na boki. I właśnie się zastanawiam, czy u EAH może być ten sam problem... Bo wydaje mi się, że byłabym na tym punkcie strasznie wyczulona i by mi to przeszkadzało...

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!