niedziela, 2 marca 2014

WYBIŁO NAM 80000 WYŚWIETLEŃ!!!

Jestem niesamowicie zdziwiony, że nasz blog ma aż tyle wyświetleń!
Chciałbym podziękować Wam, czytelnicy, ponieważ to tylko dzięki Wam nasz blog osiągnął taki sukces!(wg. mnie to sukces) Czyciałbym też podziękować moim wspaniałym koleżankom rodaktorkom,  które wytrzymują nadal ze mną. XDDD W sumie nie wiem, co napisać, a ... chcę Wam jeszcze raz podziękować za miło spędzone prawie
9 MIESIĘCY!!!
 W kilku słowach chcę powiedzieć:
JESTEŚCIE WSPANIALI!

20 komentarzy:

  1. Na fajnie ale :
    po prostu zgapiacie ze stron na fb (nwm co w tym takiego fajnego)
    PODPISUJECIE SIĘ POD NIE SWOIMI OBRAZKAMI (WIECIE ŻE TAK NIE MOŻNA?)!!!!!
    NP. PODPISALIŚCIE SIĘ POD KARTĄ LIZZIE, WY JĄ ZROBILIŚCIE ? NIE, NO WŁAŚNIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajemy napis EAHB na obrazkach z powodów kopiowania postów przez jednego bloga. Na blogach zawsze daje się logo bądź url bloga. Jeśli nie rozumiesz zasad jakie są na blogach to zapraszam d poprzeglądaj sobie inne blogi . I informacji nie ma tylko na fejsie , informacje są na trumblr itp. Pozdrawiam cię hejterze i myślę że zamiast hejtować ogarniesz d**ę i zrobisz coś porzytecznego dla społeczeństwa

      Usuń
    2. Jak chcesz hejcić to się chociaż zaloguj :/

      Usuń
    3. ten inny blog to mam przeczucie że mój...bo sie jabłkowy ciągle czepia że to od niego tamto od niego i to jeszcze od niego a ja mam własne źródła i dałam nawet ubrania których wy nie macie i zatkało bo nikt się nie przyczepił....

      Usuń
    4. Czego ty w słowach "Odwal się odemnie " nioerozumiesz?

      Usuń
    5. to ty się mnie czepiałeś o wszystko...o najmniejszą drobnostkę....więc takie słowa powinny paść ode mnie bo jak mam rzeczy jakich wy nie macie to nie możecie się przyczepić...i żebyś wiedział nie zniże się do twojego poziomu bo tym co robiłeś nie udowadniasz mi nic tylko głupotę.

      Usuń
    6. wchodzę tylko dlatego że dziewczyny fajne posty piszą...i nie zabronisz mi

      Usuń
    7. Rany Jabłek o.O. Jak sam się czepiasz to potem tanim "odwal się" dajesz sobie samobója, bo to nie prezentuje cie najlepiej. Jak zacząłeś, to potem nie miej pretensji, że ktoś to kontynuuje o.O Czego w słowie "honor" nie rozumiesz? ._. Weszłam sobie na tegoż cerberka i jest tam sporo wpisów których na eahb nie ma. A nowinki są dla wszystkich te same. Ja nawet nie szukając nowinek o EAH na nie natrafiam, nie tak trudno coś znaleźć. Weź mi kiedyś pozwól stanąć po twojej stronie, ok? ;_; Bo ciągle cię tylko opieprzam, a to dlatego, że ciągle sobie czymś zasługujesz ._____. Nie możecie sobie uprzejmie porozmawiać wyjaśniając grzecznie wszystko?

      Usuń
    8. dziękuję bardzo za zrozumienie nie lubili mojego bloga od początku juz za pierwszym razem jak tylko weszli...a czy podoba ci się mój blog cerberek ?? :D po tym wszystkim skorzystam z propozycji Victorii jeśli macie honor w sobie i szacunek dla innych to możemy pogadać jeśli nie uznam że Jabłek nie jest po prostu godny rozmowy.

      Usuń
    9. Jest dużo wpisów, ale estetyka pisania jest ciut słaba, błędy ortograficzne itd. Ale generalnie bardzo fajny ;)

      Usuń
    10. Ten blog to kopia stron na fb i tyle wole cerberka ;)

      Usuń
    11. dzięki za wasze opinie i wiem że zdarzają się błędy...ale staram się aby było ich jak najmniej...

      Usuń
    12. Oskar :)
      Nie kompromituj się :)
      Przez ciebie całemu blogowi obniża się poziom :)
      Jesteś z bulwersowany i jeszcze do tego oczerniasz czytelników i po za tym jesteś jak dziecko nie umiesz się pogodzić z krytyką :)
      i weź ty zrób coś pożytecznego dla tego bloga i się wynoś!!!
      Jestem se anonimem i mi nie zabronisz chłopczyku ;)

      Usuń
  2. Oni tylko podali informacje,że karta Lizzie jest. Oni przecież muszą napisać kto dodał danego posta. Jeśli nie wiesz-tak się robi na blogach. A do kochanych redaktorów,bardzo się cieszę,że macie tak dużo wyświetleń!!!

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całego zespołu!

      Usuń
    2. Osk weź się nie kompromituj i nie zachowuj jak dziecko
      nie umiesz pogodzić się z krytyką :)

      Usuń
  3. Gratulacje sukcesu ;) I nie musisz mówić mi że jestem wspaniała: ja to wiem XD

    OdpowiedzUsuń
  4. :-)

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  5. na stronie EAH są nowe stroje do kupienia- Blondie i Cerise

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!