środa, 13 listopada 2013

Karta Cerise + opis [tłumaczenie]

Jest już karta Cerise!
-
-
Cerise Hood [córka Czerwonego Kapturka]
Historia rodziców; Czerwony Kapturek
Współlokator; Cedar Wood
Rebel -♡-

O mnie;
Tajne pragnienie serca; Czasami chciałabym zawyć do całego świata 'Jestem dumna z tego, kim jestem!'. Choć może kiedyś będę miała okazję...
Mój magiczny dotyk/moc; Odziedziczyłam szybkość i czułość zmysłów po tacie, a moja magiczna czerwona peleryna pozwala mi biegać niezauważona w cieniu. Magicznie super, nie?
Bajkowy status romansu; Jestem bardzo nieśmiała przy chłopakach, jednak zawsze zwracam uwagę na liderów grup.
Przeklęte momenty; Zawsze muszę uważać na to, czy moje uszy są schowane pod kapturem. Jeśli ktokolwiek odkryje, że moi rodzice byli pierwszymi Buntownikami w dziejach... To byłaby duża, zła wpadka!
Ulubiony przedmiot; Grimmnastyka, zwłaszcza biegi przełajowe. Może to dlatego, że potrafię pędzić, jak wiatr?
Znienawidzony przedmiot; Chemia.Czasami czuję się, jakbym miała trudne zajęcia zmieszane z fajnymi osobami.
Najlepsi przyjaciele do szczęśliwego zakończenia; Raven Queen, Madeline Hatter i Cedar Wood.
-
A to ciekawe! To dlatego Kapturek i Wilk spiknęli się ze sobą, żeby pokazać światu, że może być inne, szczęśliwe zakończenie, że można samemu wymyślić swoją historię. Interesujące... 
-
Plus bonus;
-

-
-

6 komentarzy:

  1. Ten też jest rewelacyjny, ale już go widziałam *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...jakoś sobie nie wyobrażam, żeby wilk i Kapturek...no wiecie. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. sama tlumaczylaś czy skądś wziełaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie ją kupić

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!