środa, 12 czerwca 2013

Makeup Tutorial

Witam!
Dziś przygotowałam coś dla fanek Raven Queen...
Przeglądając internet, w poszukiwaniu czegoś dobrego na bloga, zetknęłam się z tym właśnie filmikiem. Przedstawiał on dziewczynę, która pokazuje, jak upodobnić się do Raven przy pomocy makeup'u. Dlatego właśnie dodaję ten tutorial, nie tylko zresztą dla fanek Raven. ;) Każda fanka EAH może przecież spróbować... Czy to z pomocą koleżanki, mamy, czy cioci. Nie wiem jakie będą wasze sposoby, ale efekt napewno będzie zadowalający! Także nie ględzę już, tylko pokazuję filmik! :D
No no, ładnie się kobitka umalowała. ;)
Teraz przejdźmy do innych rzeczy.
Pamiętacie, jak wspominałam o butiku, który ma się niebawem pojawić na stronie EAH? Jak nie, to przypominam: KLICK! 
Mam dowód, iż to nie będzie byle co! 

Jak wiemy Book End Boutique mieści się w Village Book End., tak?  Do czego zatem zmierzam?
Jak widzimy na screenie butik będzie miał WŁASNĄ zakładkę. No powiedzcie, czy jeśli byłaby to zwykła ubieranka, lub jakiś butik na pokaz, w Village Book End miałby WŁASNĄ stronę i byłabym głównym obrazkiem, ładnie pokazanym na stronie(screen z obrazkiem zwiastującym butik w tamtym wpisie)? No właśnie, nie! No przecież po co by pokazywać, byle ubierankę, a pozatym wylądowała by pewnie w zakładce "Games", która również jest na liście, albo byłaby pewnie w VBE i nie potrzebowała, by "miejsca" na stronie. Tak jak Alicja, na początku myślałam, że to będzie jakiś sklepik internetowy. Jednak przypatrywując się dokładniej, po chwili zmieniłam zdanie. Dlaczego? Te moje wszystkie wątpliwości wzbudza we mnie ta tabliczka.(pokazana w tamtym poście, link wcześniej) Włosy Raven, za 220 kłódek od kluczy(czyli taki jakby symbol EAH). Jak mówiłam w tamtym poście, przypominało mi to ciut Pet Party, tam też kupywało się włosy, za szafiry, albo złoto, czy coś takiego. Tu mogą być przecież kłódki, zamiast szafirów, prawda? Choć tabliczka posuwa mnie do takich myśli, nie bardzo wydaję mi się, iż Mattel mógłby coś takiego zrobić. Po co im gra przeglądarkowa na stronie, skoro będą mieli zakładkę z grami? To właściwie tamte nie miałyby jakiegokolwiek sensu. A pozatym, można by to utworzyć przecież wszystko w jednej zakładce... Ale mam też inne przypuszczenia. Z biegem czasu, przybrałam coraz to inne myśli. Kiedyś grałam w taką grę, co polegała na tym, iż dali jakąś określoną kasę i wybierało się postać do ubioru i po całym mieście się chodziło i były tam same butiki, sklepy do ubrań, wlosy i poprostu ubierało się za tę kasę postać. Więc takie coś też byłoby logiczne... Ale pozostaje tylko jedno... Dlaczego zatem nie było by w "Games" tylko w "Book End Boutique"? Pozatym bodajże w odcinku startowym EAH(jego tytuł to "The World of Ever After High, można go znalezc tu: http://www.everafterhigh.com/en-us/videos i jest on bardziej taką zapowiedzią z przedstawieniem postaci, aniżeli odcinkiem.) Pojawia się Ashlynn Ella(ta, która ma fioła na punkcie butów) stojąca koło właśnie tego butiku... Nadal to nie wyjaśnia wiele, ale większość rzeczy na eah.com ma się dopiero pojawić w lipcu, więc myślę, że dowiemy się wtedy coś więcej o tym tajemniczyym butiku...
A teraz trzecia sprawa. Zawsze mnie to ciekawiło...
ARE YOU ROYAL, OR REBEL? 
Czy jesteś szlachetny czy buntowniczy?
Do jakiej grupy byście należeli? ;P Ja chyba do buntowniczych, hehe. :D Chociaż szlachetni też mi pasują. 
A co do tych opisów, to powinny pojawić się jutro, także więc droga Evil i Alicjo, będą na jutro. :D (ewentualnie Raven w czwartek, Maddie w piątek, się zobaczy :p) Okej to ja kończę, taa robienie tasiemców z notek - moja specjalność. ;P

5 komentarzy:

  1. Jestem Rebel, a co do opisów nie musi być to już i teraz bo są ważniejsze sprawy od tego ale jak se tam pani chce xD

    Evil Raven

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.amazon.com/Ever-After-High-Storybook-Legends/dp/0316401226/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1371129630&sr=1-3&keywords=ever+after+high
    zapowiedź książki EAH ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Royal






    Cerise Hood

    OdpowiedzUsuń
  4. Rebel, rzecz jasna B) Aple wh mnie jest jakaś taka zbyt... plastikowa ;/ A Rebelsi fajniej się ubierają xD Dziwna jestem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!