środa, 5 lutego 2014

Nowinki ze świata EAH!

Miałam być na "urlopie" ale nie mogę pozwolić by blog się zapuścił więc wróciłam na chwilę z jednym postem!

1) Jak pewnie trochę z Was już zobaczyło możemy już obejrzeć THD cz 2. Mi odcinek bardzo się podobał. 
(W linku bo jeszcze nie ma na blogerze)

I opis odcinka :
"With Duchess Swan™ about to flip the script on Ashlynn Ella™ and Hunter Huntsman's™ romance, Huntlynn decides to enlist the help of their friend 'til THE END Cedar Wood™ to see if they should take matters into their own hands."

Do tego zauważyliście zwiastun następnego odcinka? Były znowu tam pokazane postacie w GF tyle, że nowe takie jak np. Cerise, Cedar czy Kitty! Strasznie się cieszę i mam nadzieję, że wyjdą także i ich lalki;).


2)  Znalazłam niedawno reklamę lalek EAH. Filmik jest nie najlepszej jakości ale raczej wszystko widać. Przedstawia on 3 lalki. Ogólnie bardzo pomysłowa reklama i mam nadzieję, że w Polsce też się takie pojawią;).

3) Na SS możemy już zagrać w ubierankę córki Erosa. Nie miałam okazji w nią jeszcze zagrać ("urlop" itd.) więc niewiele o niej napiszę ale wydaję mi się w miarę dobrze wykonana. Mam nadzieję, że któreś z was podzieli się ze mną w komentarzu opinią o grze;).

Tutaj macie link do gry i obrazek:


4) Dotarły do mnie pogłoski, że na najbliższym Toy Fair ujrzymy nowe lalki Basic (dokładnie Lizze, Cedar, Dextera i Holly & Poppy O'Hair!) oraz lalki z zupełnie nowej chodź zapowiadanej serii Hat-Tastic Party ( w skłąd której na początku będą wchodziły : Maddie, Cerise, Cedar, Briar i Apple).
Nie wiem jednak czy te informację są na 100% prawdziwe więc w razie czego nie miejcie do mnie pretensji;).

I co myślicie o nowinkach? Czkacie na nowe lalki i ostatnią część THD?
 

23 komentarze:

  1. http://25.media.tumblr.com/7802a668437177d7c081b31a5433c73d/tumblr_n0hw7kDRCN1ts8ciro1_1280.jpg
    twarz Lizzie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogła tak potraktować Huntera? ;___; Oj, Ash, bo dołączysz do Apple na liście najbardziej znienawidzonych postaci ever ._. . Krytyka Apple jest z mojej strony oczywistą oczywistością, więc ją pomijam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apple po prostu jako dobra przyjaciółka nie chciala, by coś się stało z historią Ashlynn.. or something :'D

      Usuń
    2. Ale nie widzi, że jej przyjaciółka jest szczęśliwa z Hunterem? Chociaż tutaj jeszcze aż tak nie przegięła, ma coś na swoją obronę ;D

      Usuń
    3. Zgadzam się z Vic .____. Przecież Hunter i Ashlynn tworzyli doskonałą parę (Jak naleśniki i syrop klonowy... xD) Woleli pójść swoją drogą i to było piękne ;_; Mam nadzieję, że w 3 części wszytko się ułoży ^...^

      Usuń
    4. zawsze lubię stawać w obronie Apple :3 (to oczywiście nie znaczy, że jestem w 100% za Royalsami)

      Usuń
    5. A według mnie Ashllynn i Hunter są super i zgadzam się z opinią Wictoria... czy innym się to podoba czy nie!

      Usuń
  3. Z każdym odcinkiem lubię coraz bardziej te niby czarne charaktery takie jak Duchess, Kitty i Lizzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lizzie jest zła? O.o Wydawała mi się, że jest dobrym charakterem ._____. Chociaż, dużo o niej nie wiadomo to w odcinku "Stark Raven Mad" pokazała tą swoją "czarną stronę" wobec Raven , ale wydawało mi się, że to zwykła rekcja Royalsa na Rebelsa xD

      Usuń
    2. Właśnie chodzi o to że te postacie nie są złe tylko bywają złośliwe (czyli coś jak ja;) ale bez nich serial byłby nudny :)

      Usuń
    3. Derek, jaki nieogar XDD

      Usuń
  4. czy kogoś poza mną rozśmieszyło to jak cerise zawarczała na sparowa a on po tym uciekł i piszczał jak mała dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to nie śmieszyło. Pisk jak pisk, nie ma niskich pisków -.-

      Usuń
    2. nie masz poczucia humoru

      Usuń
    3. HAHAHAHA XDDD Nie, to nie było śmieszne .____. Wszystkie odcinki są usiane takimi śmiesznymi drobnostkami ^^

      Usuń
    4. Za to ty, Anonimku, masz bardzo banalne i niewyrafinowane poczucie humoru, skoro wystarczy zapiszczeć by cie rozśmieszyć -.-

      Usuń
  5. tylko ty tutaj piszesz posty a tak to to nikt, współczuje co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba ostatnio... ale równie dużo (jeśli nie więcej) pisze deathstoneses, a i Hooddie i Jabłkowy dodają swoje 5 groszy...

      Usuń
    2. Pisałam ostatnio mniej z różnych powodów więc postanowiłam na chwilę zrobić sobie wolne. Jak wena powróci będę więcej pracować nad naszym blogiem;).

      Usuń
  6. Jak dla mnie, to zdecydowanie było za mało Madeline! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie fair. Madeline to moja ulubiona postać!Jak tak można i mam pytanie: za ile wyjdzie kolejna część?

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!