piątek, 31 maja 2013

Lalki!

Heyo!

Właśnie znalazłam zdjęcia dwóch lalek w pudełkach. Nie są one super wyraźne ale szczegóły widać;)
 
Oto zdjęcia:
 
Apple White ( córka królewny śnieżki (ang. Snow White))
 
 
Pudełko wygląda jak księga. Lalka jest ładna i na pewno będę chciała ją mieć w swojej kolekcji;). W zestawie jest także grzebień a sama posiada torebkę która wygląda jak jabłko.
 
Raven Queen (córka Złej królowej (ang. Evil Queen))
 
 
Tutaj widzimy mniej. Lalka jest ładna i w ładnych kolorach. Również ma grzebień i dołączoną czarną torebkę. Mimo wszystko nie zamierzam jej kupić.
 
Jestem ciekawa czy tak  jak lalki MH będą miały podstawki czy EAH będzie bardziej podłożone po młodszych???
 
A wy co o tym myślicie?
 

7 komentarzy:

  1. eah mają podstawki ! ja mam cerse hood {córka kapturka} , apple {to ta pierwsza} Briar beauty córka śpiącej królewny} na gwiazdke dostane 2 pack z Ashlyn Ellą i Hunterem haucmenem. No aschlyn jest córką kopciuszka a hunter synem łowczego

    OdpowiedzUsuń
  2. supsio ja to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej podoba Raven niż Apple

    OdpowiedzUsuń
  4. One mają podstawki ja sama mam kilka lalek i wiem, że mają.

    ~Anka~

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!